peppe pucko skrev:men vist ju mer som efter anneli.a
destå mer finns det som inte får någon upp merksamhet så på ett grabbar
jag åtarmig att trösta alla andra snyggingar här på forumet
Jag flyger upp den 24/9 på kvällen, sen ska jag & Lunkan köra hoj (Gixxer & RSV Mille R) på Torsdag, Fredag samt segla båt i skärgården Lördag, Söndag.Penguin skrev:Ja det är som jag brukar hävda, man kan inte vara på topp jämt. Lita på att vi ska svinga några bägare när du kommer uppåt. Vi får väl försöka få med Annelie, Madde och resten av tjejligan på partyt.
Krockade med detta http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=15269 Jäla skit....Penguin skrev:Vi får väl se om vi kan ro ihop något, men du ska väl till SO-finalen på Åsen i början av september va? Finns planer ang det, så kommer du dit kan du få ditt livs dröm uppfylld........
Shit jag fick just ett pm av M OGT krockar med Åsen och HON är där... val och kvalPenguin skrev:Prioriteringar min gode vän, prioriteringar......
F-n jag håller ju i trådarna på OGT, jag kan inte hoppa av nu... jag kan bli lite sjuk kanske, ajjj ont i ryggen jag måste nog besöka en läkare på Åsen den 6/9Mattias skrev:Ärligt talat, en samling kufar med dinosauriehojar eller M på åsen... ÄR det verkligen ett svårt val?
twinner666 skrev:haha vilken cool tråd det här blev verkatr vara ett jävla sug efter bruttor på detta forum
GSXR1100R skrev:... jag kan bli lite sjuk kanske, ajjj ont i ryggen jag måste nog besöka en läkare på Åsen den 6/9
Sluta att tortera mig, jag blir förvirrad och osäker, tänk om M visar sig vara Mattias, han vill man ju inte bli masserad av.Madhonda skrev:Hmm... har du tur.... kanske M kan assistera som sjuksköterska..
GSXR1100R skrev:Sluta att tortera mig, jag blir förvirrad och osäker, tänk om M visar sig vara Mattias, han vill man ju inte bli masserad av.
/F.Örvirrad
Anneli.a skrev:...hmm.. så har du bestämt oss?. . eller ska du ge de en månad till?
twinner666 skrev:jadu tjejen vet inte hur det här ska gå riktigt kanske ska vänta ett tag till..???
jag vet iaf vem annelie.a är nu
sorry för axelgreppet hade ju som sagt ingen aning + att jag var skapligt packad
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|