GSXR1100R skrev:Vi tänkte boka ett långbord 19.00 på en Irländsk PUB/Resturang i Köpenhamn, hur många vill käka där?
Det låter skoj! Har de god mat så är jag på
GSXR1100R skrev:Vi tänkte boka ett långbord 19.00 på en Irländsk PUB/Resturang i Köpenhamn, hur många vill käka där?
Du kunde väl hängt på oss nästa helg istället, din förbannade svikare?GSXR1100R skrev:Vi tänkte boka ett långbord 19.00 på en Irländsk PUB/Resturang i Köpenhamn, hur många vill käka där?
Jag har ungarna varannan helg sa jag ju Vi kan dela tält i sommar istället, jag tar med däckpasta så tar du med järnvalmers skrev:Du kunde väl hängt på oss nästa helg istället, din förbannade svikare?
Ja? Fyll kylskåpet och lås in ungjävlarna i huset. Löser de inte uppgiften under helgen var det inga bra barn ändå. Fråga Freppa om du vill ha mer detaljerade råd.GSXR1100R skrev:Jag har ungarna varannan helg sa jag ju
Farbror Freppa är en förebild & en moralens väktare, fyller man kylen så har dom ingen utmaning.valmers skrev:Ja? Fyll kylskåpet och lås in ungjävlarna i huset. Löser de inte uppgiften under helgen var det inga bra barn ändå. Fråga Freppa om du vill ha mer detaljerade råd.
Vam ska äta på Rosie Mc GeePuDDy skrev:Vem ska åka från svågertorp?
GSXR1100R skrev:Vam ska äta på Rosie Mc Gee
Så syndZilversurfer skrev:McGee!!
Aja, Tyvärr måste jag lämna återbud - " arbetarna " som skall fixa poolen hemma, kunde givetvis bara nu på Lördag . Det är själve f*n att när man äntligen får klartecken från regeringen, så är det annat som dyker upp.
PS McGee´s är det bara en massa fulla Svenskar på DS
Ha trevlig tur i CPH
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO