HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
145mil enkel resa örebro-mettet enligt autoroute. Det får gå bra fort om ni skall köra in färjor, tankstopp, matraster osv. och komma fram på 16 timmar!!!
/HW
/HW
Tjenna! Fick du något svar ang. priset på bussen`?3154575Kul att så många vill hjälpa till med att beräkna hur lång tid det tar att åka ner till Mettet. Vad det är för eventuella broar, avgifter med mera. Varför jag engagerade mig i denna tråd var för att se om flera var intresserade av att göra något gemensamt.
Angående restiden. Det är en ungefärlig beräkning gjort av Google maps färdbeskrivning. Tankstopp, matraster med mera är inte inräknat i resetiden. Och eftersom mitt förslag är att vi kan hyra en gemensam stor buss som rymmer en kubikmeter diesel i tanken och har toaletter, sängar, kök och annat som man normalt behöver stanna för,blir min bedömning att det inte kommer att bli så många stopp. Håller man en snittfart på 80 med en buss som gör 110 så borde det kunna vara en rimlig beräkning. Om man stannar ofta så sänker man snittfarten. Och då ökar givetvis restiden. Men det som är väsentligt i denna tråd är väl om flera är intresserade av att åka till Mettet, gemensamt eller individuellt.
Så kom gärna med fler ideér om hur vi tar oss ner.
Tjenna! Fick du något svar ang. priset på bussen`?
MVH
Johan
Är detta projektet nedlagt eller? Jag är fortfarande sugen
MVH
Johan
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor