Intressekoll banåkning !

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Hoppas det åtminstonde blir sånt här väder på torsdag :7peta ... Ser bättre och bättre ut på smhi:s sida i alla fall :corn. Börjar att se RIKTIGT bra ut tills på torsdag :fyllisar

Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
bash skrev:
2342724 Hoppas det åtminstonde blir sånt här väder på torsdag :7peta ... Ser bättre och bättre ut på smhi:s sida i alla fall :corn. Börjar att se RIKTIGT bra ut tills på torsdag :fyllisar

Hoppas jag ä anmäld åxå, har ställt på hondan tills på torsdag, åker på dagen åxå så man ä väl lagom mör sen men kul ska det bli.:hihi
Nån som är utan däck så tar jag med lite.:D

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Tyckte Anders på mittsverigebanan sa att det var inställt på dan så det är bäst du kollar det. Tror inte du har anmält intresse så pm:a mej namn o nr.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
bash skrev:
2343309 Tyckte Anders på mittsverigebanan sa att det var inställt på dan så det är bäst du kollar det. Tror inte du har anmält intresse så pm:a mej namn o nr.

Tror faktiskt att det är bil-bingo i stöde på torsdag, så jag far väl dit i stället det verkar ju hur kul som helst det med.:fakta

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
HEHE ... skulle inte tro det :7peta fick avtalet som kenneth brukar använda så nu kommer du upp på torsdag och skriver på det och rejsar med oss :mattias :hördu

Ringer och bokar banan i morgon för vädret ser helt ok ut :yoparty sms:ar till alla när det är dags och vilken tid :2cool

/Joakim

Last edited:

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
bash skrev:
2344116 HEHE ... skulle inte tro det :7peta fick avtalet som kenneth brukar använda så nu kommer du upp på torsdag och skriver på det och rejsar med oss :mattias :hördu

Kostade det typ 160kr, det får man ju ungefär 7 brickor för och så brukar det alltid va nån fin tjockkärring där som röker oavbrutet och talar om hur nära hon va och vinna hela tiden. Motorcykel låter inte det himla mycket va! Ska bara ta mina tabletter så kommer ja åxå.:D

willetdl

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2006
Hoj
R1
bash skrev:
2333813 Kollade lite hur det såg ut med bokningar på banan och v. 31,33,34,35 var alla mån. och torsd. lediga som det ser ut nu och den sidan var uppdaterad idag så det lär väl stämma. http://www.motorparken.se/bokningar.asp ska vi åka så blir det med kort varsel i så fall, för att vi ska slippa att det regnar. Dom som är intresserade kan pm:a mej, önskemålen på onsdagskörningen var nån torsdag från 18.00 hur låter det ? :7peta

/ Joakim

Om det blir banåka av, och plats finns för fler så kommer jag tveklöst, sannolikt hänger 2-grabbar till med.......:banana

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Vi kör väll 2 grupper om d blir många bara?!...lär nog kunna köra oss duktigt less på 4-5tim...:)

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Prognos...ser mkt :yoparty ut ;)

P.s Kör R6 på Torsdag hur som helst..sedan KANSKE jag byter ;)

Bifogat

• Prognos.JPG
    Prognos.JPG
    121.7 KB · Visningar: 27

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Banan bokad

Banan bokad från 17.00 på torsdag :squid hoppas att alla som var intresserade fortfarande vill åka ... just nu så är vi 25 st klara och det räcker .. finns det nån mer som vill åka så får dom komma och kolla om det blir några sena återbud:yoparty så ta kontakt med mej på 070-7774381 :pannkyss

Last edited:

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Weeeee !!!!

Banan bokad från 17.00 på torsdag hoppas att alla som var intresserade fortfarande vill åka ... just nu så är vi 25 st klara och det räcker .. finns det nån mer som vill åka så får dom komma och kolla om det blir några sena återbud så ta kontakt med mej på 070-7774381

Nu är det nära :squid

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...