BASH
WTF !!!!
Hoppas det åtminstonde blir sånt här väder på torsdag ... Ser bättre och bättre ut på smhi:s sida i alla fall :corn. Börjar att se RIKTIGT bra ut tills på torsdag
Last edited:
bash skrev:2342724Hoppas det åtminstonde blir sånt här väder på torsdag ... Ser bättre och bättre ut på smhi:s sida i alla fall :corn. Börjar att se RIKTIGT bra ut tills på torsdag
bash skrev:2343309Tyckte Anders på mittsverigebanan sa att det var inställt på dan så det är bäst du kollar det. Tror inte du har anmält intresse så pm:a mej namn o nr.
bash skrev:2344116HEHE ... skulle inte tro det fick avtalet som kenneth brukar använda så nu kommer du upp på torsdag och skriver på det och rejsar med oss
bash skrev:2333813Kollade lite hur det såg ut med bokningar på banan och v. 31,33,34,35 var alla mån. och torsd. lediga som det ser ut nu och den sidan var uppdaterad idag så det lär väl stämma. http://www.motorparken.se/bokningar.asp ska vi åka så blir det med kort varsel i så fall, för att vi ska slippa att det regnar. Dom som är intresserade kan pm:a mej, önskemålen på onsdagskörningen var nån torsdag från 18.00 hur låter det ?
/ Joakim
ZtreetFajter skrev:2344262Vi kör väll 2 grupper om d blir många bara?!...lär nog kunna köra oss duktigt less på 4-5tim...
Faan va roligt. Då syns vi imorgonRJ skrev:2346392Bokad!
Klockrent! Nu har jag någon att jaga!KennethN skrev:2346979Faan va roligt. Då syns vi imorgon
RJ skrev:2347012Klockrent! Nu har jag någon att jaga!
Det tackar vi för!ZtreetFajter skrev:2349661Din R6:a var mumsfillibaba att kolla på idag!!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|