Intressekoll Bankörning 5/5 Mittsverigebanan

FOCI

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2006
Hoj
ZX-12R-00 GSX-R600-04
Vore najs att få det verifierat, är klart sugen att komma upp om vädret tillåter och om jag hittar ngn mera att åka med.

Har inte åkt en meter på nya hojen än i år, och 22/5 (första licensträningen) känns SÅ långt borta just nu.

Om inte annars, kan vi ha ett sådan "grupp":confused:

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
för min del spelar de ingen roll ifall man har försäkrat eller ej.
frågan är vad "uthyrarna" har för krav.
vad ja vet finns de bara ett försäkringsbolag som tillåter bankörning. vem de är kommer ja inte ihåg riktigt.
ja ska ta reda på vad de är som gäller på onsdag. återkommer med mer info

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Jezze låter som att det bara är skadorna på hojen du tänker på men dom är ju inte det viktigaste utan det borde vara personskadorna och dom kan bli dyra....

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
2918755 för min del spelar de ingen roll ifall man har försäkrat eller ej.
frågan är vad "uthyrarna" har för krav.
vad ja vet finns de bara ett försäkringsbolag som tillåter bankörning. vem de är kommer ja inte ihåg riktigt.
ja ska ta reda på vad de är som gäller på onsdag. återkommer med mer info
Har provkört idag och sånär som på ett slut batteri (vilket resulterade i att lillebror fick rycka ut med startkablar) så verkade pjäsen att funka...

Just hoyt när du vet om det är ok för mig att vara med!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Jag kommer inte i alla fall, men nästa gång äjag på. Haså kuldå.:tummenupp

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Har provkört idag och sånär som på ett slut batteri (vilket resulterade i att lillebror fick rycka ut med startkablar) så verkade pjäsen att funka...

Just hoyt när du vet om det är ok för mig att vara med!

De går bra att åka, vi får dela upp oss ifall vi blir både banhojar och gathojar.

däremot kan de bli svårt med denna bandag, då de måste "se" pengarna på fredag vilket betyder att ja måste skicka iväg pengarna i morgon, vilket i sin tur betyder att samtliga måste skicka pengar till mig idag.. och med 12 st på listan fattas 8 st så lär de knappast bli något av denna dag.. tyvärr..
lite mer info finns längst ner i denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=153544&page=2

FOCI

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2006
Hoj
ZX-12R-00 GSX-R600-04
De går bra att åka, vi får dela upp oss ifall vi blir både banhojar och gathojar.

däremot kan de bli svårt med denna bandag, då de måste "se" pengarna på fredag vilket betyder att ja måste skicka iväg pengarna i morgon, vilket i sin tur betyder att samtliga måste skicka pengar till mig idag.. och med 12 st på listan fattas 8 st så lär de knappast bli något av denna dag.. tyvärr..
lite mer info finns längst ner i denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=153544&page=2

JAG är villig att betala extra trots allt, det är en hel "DAG" kom igen grabbar:tuttar

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
som ni säkert sett i umeå tråden så är bandagen inställd pga för lite amnälda, minst 3 st är inte heller villiga att betala extra för att ändå få köra, och då blir de bara pannkaka av allt hur som hellst. :gnissla
lägger kanske upp en ny tråd om bankörning lite senare i sommar
så får de bli, over and out

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Ja det var ju synd. Jag hade kunnat betala extra, men såhär i efterhand så kanske det ska få bli lite varmare i asfalten först.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning