Intressekoll Bankörning lörd 5/5

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Vill nog flagga för Lars idé lite, varför inte fredag eller nån annan vardag, kostar ju inte skjortan heller, med halva priset bokning åker manju typ gratis:gnissla

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Vill nog flagga för Lars idé lite, varför inte fredag eller nån annan vardag, kostar ju inte skjortan heller, med halva priset bokning åker manju typ gratis:gnissla

vi är många från umeå som ska köra och har lite svårt för att kunna åka ner på en vardag inkl fredagar tyvärr

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Den aktuella listan just nu

10 st till måste vi bli,
så här ser listan ut just nu

1 Jezze_
2 ^Mats^
3 didde (nicklas)
4 Fotrally (Peter)
5 Foci
6 Jonatan (^Mats^ kompis)
7 Kalle (^Mats^ kompis)
8 Lars_jo
9 Detroit
10 ThomasS
11 Dalan
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Last edited:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Du skulle inte Mourat(hur fan stavas det som? :)) med??

Förresten vad är det för regler som gäller? Försäkring körtkort osv?

NRS

Belle
Gick med
26 May 2004
Hoj
Suka 1000

Hejsan!
Såg att det diskuterades sista-minutenpris tidigare i tråden. Kolla deras hemsida, för de har gjort om villkoren för sista minuten-priser till i år. Sista-minuten-priset gäller bara 15/5-15/9 och bara vardagar dagtid och ger 25% rabatt. http://www.motorpark.se/rea.asp
Kan bokas tidigast 1 vecka innan.:(
Hoppas det hjälper er så det inte blir strul med er betalning om ni ska hyra.
Ha det bra!
Pelle Berglund
NRS

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Hejsan!
Såg att det diskuterades sista-minutenpris tidigare i tråden. Kolla deras hemsida, för de har gjort om villkoren för sista minuten-priser till i år. Sista-minuten-priset gäller bara 15/5-15/9 och bara vardagar dagtid och ger 25% rabatt. http://www.motorpark.se/rea.asp
Ha det bra!
Pelle Berglund
NRS

jepp, ja vet de redan :gnissla
men de ska nog gå iallafall, blir vi 20 st så går de ändå

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
OK! Ska nog kolla lite bättre innan jag kommer med flera tips. Kanoners att du som vet en hel del om banan och det mesta inom denna ädla sport hojtar till om du ser ett och annat fel som smygit sig in. :tummenupp

Hejsan!
Ha det bra!
Pelle Berglund
NRS

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
1 Jezze_
2 ^Mats^
3 didde (nicklas)
4 Fotrally (Peter)
5 Foci
7 Kalle (^Mats^ kompis)
8 Lars_jo
9 Detroit
10 ThomasS
11 Dalan
12 Joakim Fagerström
13
14
15
16
17
18
19
20

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Har varit i kontakt med Per Berglund på NRS
han säger att man inte bör blanda gathoj och banhoj SAMTIDIGT på banan. då kan man ju dela upp sig på nogot vis, så just detta kommer inte bli något problem. man bör däremot kolla med sitt försäkringsbolag (EJ MC FÖRSÄKRINGEN) om man kan köra bana med sin olycksfallsförsäkring
Hojen är alltså i princip helt oförsäkrad på banan..

dessutom MÅSTE vi boka banan senast imorron för att de ska "se" pengarna..
det betyder alltså att får vi inte 8 gubbar till tills imorrn blir de ingen bandag helt enkelt.....

DESSUTOM måste ja ha pengarna idag om ja ska hinna skicka iväg dom imorrn.. så detta ser väldigt tungt ut :gnissla

Last edited:

FOCI

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2006
Hoj
ZX-12R-00 GSX-R600-04
Har varit i kontakt med Per Berglund på NRS
han säger att man inte bör blanda gathoj och banhoj SAMTIDIGT på banan. då kan man ju dela upp sig på nogot vis, så just detta kommer inte bli något problem. man bör däremot kolla med sitt försäkringsbolag (EJ MC FÖRSÄKRINGEN) om man kan köra bana med sin olycksfallsförsäkring
Hojen är alltså i princip helt oförsäkrad på banan..

dessutom MÅSTE vi boka banan senast imorron för att de ska "se" pengarna..
det betyder alltså att får vi inte 8 gubbar till tills imorrn blir de ingen bandag helt enkelt.....

DESSUTOM måste ja ha pengarna idag om ja ska hinna skicka iväg dom imorrn.. så detta ser väldigt tungt ut :gnissla

JAG är villig att betala extra trots allt, det är en hel "DAG" kom igen grabbar:tuttar

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Låter som att det blir hårt att få ihop ngt i helgen då...

Ansluter mig ändå till listan, utifall det rasar in några mera intresserade under kvällen.

1 Jezze_
2 ^Mats^
3 didde (nicklas)
4 Fotrally (Peter)
5 Foci
7 Kalle (^Mats^ kompis)
8 Lars_jo
9 Detroit
10 ThomasS
11 Dalan
12 Joakim Fagerström
13 Peccus (Peter)
14
15
16
17
18
19
20

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Jag kollade precis vädret för Lördag.. 0-2c, är det ngn som sett några andra bud på annat håll?

- P -

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Nu har man kvicknat till efter ett mindre migränanfall :huvet
hur som hellst..
fick tidigare idag ett telefonsamtal av en banåkarsugen, och menade på att man gärna kan betala lite extra för att få åka lite, vilket jag håller med om, dock är ja inte gjord av pengar och kan inte betala hur mkt som hellst..
faktum är att de är minst 3 st som drar sig ur om vi inte blir fulltaliga.. och då är vi 10st eller mindre, jag ser de svårt att få ihop detta och allra hellst hinna få in pengarna tills imorrn, från samtliga..

med de vill jag säga att de inte blir körning på lördag.. tyvärr.
kanske att man lägger en ny intressekoll lite senare i sommar.. den som lever får se..

FOCI

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2006
Hoj
ZX-12R-00 GSX-R600-04
Jag kollade precis vädret för Lördag.. 0-2c, är det ngn som sett några andra bud på annat håll?

- P -
I morgon Fredag Lördag Söndag
15°C
6°C
12°C
11°C

9 m/s 4 m/s 4 m/s 7 m/s

Uppdaterad: 2007-05-02 18:32:35
och dé är bättre än grabbarna haft i måndags och dom tyckte var kanon dag:tummenupp

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
I måndags när vi åkte från Umeå var det -1... När vi kom fram var det 3 grader, ökade till kring 12 på dan. Kändes lite kallt på morgonen och mot eftermiddagen, men på dan när solen var framme så var det helt okay.

tblack

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
triumph daytona 955i -98 stulen!
Är jävligt sugen, måste fixa ny skiva fram bara så man kan bromsa efter rakan bara...
hoppas det blir av, är sugen som sagt!

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Jag har kört i 14C en sensommar och det vart en superdag! Nåja, synd att det inte blev ngt denna gång, hojta gärna i Sundsvall/Härnösand forumet om ni vill ragga folk inför ngn framtida bandag.

Jag behöver all bantid jag kan få, och är det en helg skulle jag inte behöva ta ledigt heller... Inte ett problem i sig det heller egentligen, då det är värt det. :)

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping