Intressekoll för pub-kväll i Lund.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Hej på er kära sporthojs-bröder och systrar!

Med hänsyn till det rådande klimatet och ångesten det medför så tänkte jag höra med er om vi kollektivt skulle dränka våra sorger på en i förväg bestämd plats. Förslagsvis där det även finns möjlighet att inmundiga föda av värdig kvalitet.

Datum och tidpunkt tänkte jag lämna öppet för debatt men inom de närmsta veckorna hade väll varit trevligt? Personligen känner jag att det hade varit roligt att få lite ansikten på alla namnen som figurerar på detta eminenta forum. I och med att vi är svenska så kanske lite av den sedvanliga blygheten skulle försvinna om vi var ett lite större sällskap.

Självklart är även "tillresta" välkomna att deltaga. Det vill säga boende i våra härliga kranskommuner.

noll8:an

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
(Sålda Aprilia Tuono Factory -20*2, KTM Super Duke GT -18, Aprilia Tuono 1100RR -17, Aprilia RSV1000R Tuono -06, Suzuki GSX750F -00)
Lätt på så länge det är en helg på en ojämn vecka:fyllisar... Helger jämna veckonummer är helt körda....

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Fy fan va nice, hade jag bott närmare hade jag tecknat mig direCt. Lova ta en skål för Swedie, de e han värd.

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Fy fan va nice, hade jag bott närmare hade jag tecknat mig direCt. Lova ta en skål för Swedie, de e han värd.

Jag har hört att Bushido har en extra säng i källaren så det är bara att komma.:brynad

Va roligt att det blev ett uppskattat initiativ. Sprid vidare så ska jag se om jag inte kan rodda ihop något mer organiserat. Förslagsvis på ojämna veckor och helger.

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
(Sålda Aprilia Tuono Factory -20*2, KTM Super Duke GT -18, Aprilia Tuono 1100RR -17, Aprilia RSV1000R Tuono -06, Suzuki GSX750F -00)

r33z

Livsnjutare
Gick med
27 Aug 2008
Hoj
KTM 690 Endurov, Honda 600 Hornet
8:e Maj lägger jag en röst på

den 9:e är en helgdag :tummenupp

Jackmeister

Jackmeister
Gick med
19 Jun 2008
Hoj
Stor och snabb
jag dyker gärna upp om jag kan, är kanske inte något känt namn här men lär gärna känna fler likasinnade :hej

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Tycket att den 8:e maj låter bra jag med. Vad säger ni andra?

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Ska ta hand om knodden själv för första gången den 9:e så det får bli en osedvanligt torr kväll för mig den 8:e isf.. :banghead:

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
8e maj är inte helt omöjlig, dock gazz från S-torp:fakta så får jag bara veta platsen så ska det väll inte vara några problem att komma lite senare:fyllisar.....

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
jag dyker gärna upp om jag kan, är kanske inte något känt namn här men lär gärna känna fler likasinnade :hej

Känner ingen som står med här, men det är ett ypperligt tillfälle att slå glasen ihop med likasinnade:hej

Last edited:

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
Jag är på. Den åttonde kan nog funka om jag råddar lite i kalendern.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår