Intressekoll för pub-kväll i Lund.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Jag måste dessvärre arbeta kväll den 8:e men jag kikar vidare på ett datum i veckan efter, eller rent av redan i helgen? Dricka öl i grupp kan man ju göra fler gånger.:D
Jag ska kolla runt på lite ställen, men utbudet är väll ganska välbekant i vår vackra stad.
Lämplig tid tänker jag 1900 och framåt så att alla hinner hem från arbete och annat och flickorna kan måla ögonen om det mot förmodan skulle komma några.:crash

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Jag måste dessvärre arbeta kväll den 8:e men jag kikar vidare på ett datum i veckan efter, eller rent av redan i helgen? Dricka öl i grupp kan man ju göra fler gånger.:D
Jag ska kolla runt på lite ställen, men utbudet är väll ganska välbekant i vår vackra stad.
Lämplig tid tänker jag 1900 och framåt så att alla hinner hem från arbete och annat och flickorna kan måla ögonen om det mot förmodan skulle komma några.:crash

Fredag luktar fint för mig :D :beer:

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Vad säger ni om att ses på restaurang inferno i morgon vi 1900? Ligger i wickmanska gården bredvid universitetsbyggnaden( den stora vita)? Har ett härligt sortiment av pilsner och tydligen även god mat för oss hungriga.

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Jag hänger med!

Härligt! Någon annan som tänker droppa in också?

Jag är ganska lätt att känna igen i min svarta DePalma jacka och flanellskjorta så vart välkomna och ta en bärs!

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Härligt! Någon annan som tänker droppa in också?

Jag är ganska lätt att känna igen i min svarta DePalma jacka och flanellskjorta så vart välkomna och ta en bärs!

För att det inte ska bli frågetecken, det är alltså ikväll, fredag, som det blir ölandes...

noll8:an

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
(Sålda Aprilia Tuono Factory -20*2, KTM Super Duke GT -18, Aprilia Tuono 1100RR -17, Aprilia RSV1000R Tuono -06, Suzuki GSX750F -00)
Vi hade följe hem i lördags, tror jag. Den vita "traktorn" som hakade på dig och Hornet'en

Magnus, by the way.. :hej

Aha, du ser.... Nån är det alltid som man gazzat ihop med:banana
Danne

noll8:an

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
(Sålda Aprilia Tuono Factory -20*2, KTM Super Duke GT -18, Aprilia Tuono 1100RR -17, Aprilia RSV1000R Tuono -06, Suzuki GSX750F -00)
Tycker att det borde göras en repris sjöslaget ni förbereder ikväll då man inte kan delta:rolleyes:.... Kanske kan hålla onsdag nästa vecka öppen ändå för en bira eller två?:)

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
Får stå över i kväll, men ser fram emot nästa tillfälle.

Jag är skitrolig när jag fått nåra bira.

Håller onsdag fri sålänge.

fotomangan

Geggamoja
Gick med
31 Jul 2010
Hoj
KTM 690 ER -15
Tycker att det borde göras en repris sjöslaget ni förbereder ikväll då man inte kan delta:rolleyes:.... Kanske kan hålla onsdag nästa vecka öppen ändå för en bira eller två?:)

Jes, 8e är fortfarande planerad öldrickardag. Ni får utvärdera Inferno ikväll så tar vi ett återbesök där nästa vecka.

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Rallyfisken har anlänt och kan meddela att ölen är mycket god! :fyllisar

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Ska försöka vara bättre med tiderna i fortsättningen. Det blev lite hastigt senast, men trevligt. :)
Jag kommer som sagt inte kunna hänga på den 8:e då jag jobbar kväll. Men ni kan säkert styra upp något trevligt utan mig.:D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår