Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
VBK har somnat in och snackar mest om att tracka folk.Inget nytt?
VBK har somnat in och snackar mest om att tracka folk.Inget nytt?
VBK har somnat in och snackar mest om att tracka folk.
VBK har somnat in och snackar mest om att tracka folk.
Vi får tyvärr vänta några dagar till på ett pris, Italiens finanser och är tydligen i uppror
Motoaction som är den jag förhandlar med och som skulle återkomma med priser i dag har lite bökigt med Italien hur nu det kan komma sig?
Hoppas på ett bra pris i nästa vecka
Jag är också gammal men jag sover inte! (Inte riktigt än i alla fall)Världens Bästa Krille sover nog för tillfället, han behöver det - tro mig! (gamlamänskainteköramotard)
Priserna kommer nog upp antingen i helgen eller början nästa vecka skulle jag tro (utefter vad jag pratade med honom om idag).
Jag är också gammal men jag sover inte! (Inte riktigt än i alla fall)
Ja, ja, säsongen är över (för min del) så det kan egentligen kvitta men besked är alltid trevligt att få.
Ett par inlägg ner i nedanstående tråd så finns det en hygglig laptimer att köpa
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74669
Jag vill ha lap timern i handen innan vi ska köra på Anderstorp.
agree! ovissheten är alltid jobbigast :O
Nåväl köpte 2 st av den billigare varianten av den "konkurrerande" mc klubben precis. Lär bli en mindre av den dyrare här som det ser ut just nu.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5323645#post5323645
Med tanke på att den laptimern vi pratar om går att få för 2100:- på ebay. dvs. billigare än den du länkade (2500 till så vet jag inte vad vi har att tjäna? det står heller inte om den är aim eller xt kompatibel och så beprövad på hoj vet jag inte heller om den är?
Den vi är på g med är i mitt tycke snyggare också.
Tack för tipset dock.
Om fler köper laptimern så blir givetvis priset bättre (läs under 2000 rek pris är dock 279USD + frakt + tull&moms
http://www.longacreracing.com/instructions/inst.asp?instid=118
P.s jag är JAWS
Vi får tyvärr vänta några dagar till på ett pris, Italiens finanser och är tydligen i uppror
Motoaction som är den jag förhandlar med och som skulle återkomma med priser i dag har lite bökigt med Italien hur nu det kan komma sig?
Hoppas på ett bra pris i nästa vecka
Jag är fortfarande intresserad men målpriset bör vara 1800 för min del.Har skickat ett PM till VBK och frågat om jag ska ta över gruppköpet. Har fått pris på ca 2000kr/st om vi köper ca 20st och då tjänar jag miljoners kroner på det
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|