Intressekoll - Litet gruppköp av Streetfighterkit

PerryMason

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
ZXR 750/Zx7-RR
Wiseguy skrev:
Ifall det skall bli av med ett nytt gruppköp så skall det ske i gruppköps-forumet och efter godkännande av admin.

Mer info här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=104061

Mr K själv. Sa att jag skulle posta vidare i den här tråden................

Men nu blev det ingen hoj för mig. Då den jag kikade på idag, Var lååångt ifrån det utsagda skicket. Motorn skulle vara helfräsch.
Tryckte kylvätska. Hade vitgegg i oljan. Och gick knappt alls. Annat än på choke och då gick den på 6000rpm... Synd att man ska måsta åka 50mil i onödan, När säljaren inte säger sanningen.

Så jag måste avvakta för att se vilken hoj det blir, Men hur som skall jag bygga en SF så kit kommer jag säkert behöva
 
Last edited:

Romper

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Gsx1000r -03
Jag är väldigt intresserad av ett kitt till en gsx1000r -03,
så skriv upp mig på listan.
/Ronnie
 

PerryMason

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
ZXR 750/Zx7-RR
4st Intresserade ! :yoparty

Mr K som nån föregående talar just undrat. HUR MÅNGA MÅSTE VI VARA ?

HAr lagt handpenning på en hoj som jag hämtar till veckan :Bugar ..... ZXR
 

TLS

Nabbedäck
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Röfors
Hoj
390, 570, 660, 1300
Är det här fortfarande aktuellt?
Tråden är gammal och den som orkade hålla i allt, Mr.K, har vad jag förstått fått sina prylar. Är han en så vänlig mot sina medmäniskor att han orkar organisera ett tiill gruppköp till trotts att han inte behöver något själv eller är det någon annan som håller i trådarna?

Själv är jag intresserad av en uppsättning till min TRX men bara om någon håller i gruppköpet, jag hinner inte själv.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ok, skall det fixas gruppköp så skall det ske enligt följande:

"Regler för Gruppköp på Sporthoj.com

--------------------------------------------------------------------------------

Avsikten med detta gruppköpsforum är att gynna konsumenten på bästa möjliga sätt. Det betyder inte att det billigaste alternativet är det som väljs.

Här är några synpunkter att ta i beräkning om du vill starta ett gruppköp:

Kvalitet före kvantitet?
Vid gruppköp via privatorganiserat gruppköp ingår oftast inte
produktgaranti.
En seriös(!) svensk handel kan genom ökade inkomster ge bättre och mer personlig kundservice.
Kolla gärna med Sporthoj.com's nuvarande annonsörer om de vore intresserade av att organisera / erbjuda gruppköpspriser.
I sista hand, sök er utanför Sveriges gränser. Men ge den svenska marknaden ett försök!

Jag som ägare av Sporthoj.com blir dragen åt flera håll inom området gruppköp, både från handlare som anser att stora gruppköp av produkter från utlandet hämmar utvecklingen på hemmaplan.

Låt säga 100 personer/kunder köper genom ett privatorganiserat gruppköp, detta ger konsekvensen att det inte blir många kvar för de seriöst startade företagen som säljer och livnär sig på att sälja produkten i butik. De kan därför inte lagerföra på samma sätt, nu när kunderna redan blivit tagna. Därför behöver de ibland ta ett högt pris från början då de säljer mindre av varje produkt.

På kort sikt kanske det inte gör stor skillnad, men på lång sikt borde företagen som ser en större marknad för försäljning kunna sänka sina priser och närmare matcha de i södra europa.
Men det kommer nog aldrig ner i de priserna vi ser där, just för att markaden där är så oerhört mycket större. Våran säsong är inte längre än 5 månader.

Med dessa ord, lämnar jag över till er.

Vill du organisera ett gruppköp via Sporthoj.com?
Kontakta swedie @ sporthoj.com med önskemålet, hur du vill gå tillväga. Samt varför du vill genomföra det. Så diskuterar vi möjligheterna! Jag är öppen till alla sorters gruppköp som passar sajtens ändamål.

Vänligen,
Johnny"


Så vill ni ha ett gruppköp så hitta ett företag eller en person som med Swedies godkännande genomför det hela i gruppköpsforumet.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top