Ocean
Up your ass baby
inget som kommer till iphone ?
Håller med. Vi är många som blivit förmacade :/
inget som kommer till iphone ?
Håller med. Vi är många som blivit förmacade :/
Förklaringen till varför det inte skulle komma en app till iphone finns längre upp i tråden.
för er som inte kan hitta det, är det så att ni har en HTC Tattoo?
Ta fram streckkodsläsaren (barcode scanner) och rikta den mot streckkoden på denna sidan , http://www.androlib.com/android.application.com-jeyspot-fordonsjagaren-android-activity-wCwj.aspx , då ska ni automatiskt komma till appen på android market i er telefon.
Kan vara så att den inte funkar till era små skärmar för att jag inte ställt in att den ska vara kompatibel men det fixar jag i så fall. Testa streckkoden först dock!
vad kostar det att använda denna förmodligen tokbra tjänst?
bump bump, nån som vet?
Funkade tyvärr inte heller. Har en Sony Ericsson X10 och den har ju inte direkt en liten skärm... Skulle väääldigt gärna ha denna appen!
nej den ska fungera till samtliga telefoner men Android Market beter sig ju lite lustigt minst sagt.
Ska rota i det under dagen. Tacksam om ni som inte hittar det kan skicka mig vilka telefoner ni har samt ev. andra språkinställningar o.s.v.
Om jag inte riktigt förstår... Om jag söker på "Fordonsjägaren" eller "Fordonsjagaren" på Android Market hittar den inget. EDIT: hittar inte ens med streckkodsläsaren, men streckodsläsaren gör en korrekt identifiering.
Vet inte om jag är korkad eller trött eller både och men hur laddar man ner programet och installerar det i mobilen?
tanken är väl bra. Liknande polissystem finns i England. ANPR tror jag systemet heter och provas just nu ut i Sverige fast på prov. Skulle inte et SMS till 72503 kunna funka redan idag tro? Ducce for ever.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|