Vilken attityd du har, tagga ner dig lite! Jag har inget personlig mot K, känner han rätt bra och har sett han köra både på bana och på gatan. Så köra vet jag att han kan. Men bara för att man kan köra och man gör det bra betyder inte automatiskt att man kan lära ut!
Du har så rätt så, bara för att man kan nåt behöver man inte kunna lära ut det. MEN, det är dock en hyfsad förutsättning för att lära ut. Oavsett vad så vet du ju inget om MrKs utbildningsförmåga, så varför göra löje av den?
ALLA proppsar på att man ska köra kurser och massa annat skit, men nu passar det tydligen inte när det finns ett "billigare" alternativ.
Det här är din helt egna ganska osmarta tolkning. Jag citerar Quman så kanske du hänger med "...ju mer träning desso bättre sen e de även bra med lite olika träningar för dom ger en olika saker allihop."
Hänger du med? Det ena behöver inte utesluta det andra.
Och angående min lässvårighet så var mitt en fråga, inte ett konstanterande att du sagt!! Tror att skaderisken är lite mindre på en bana under utbildade instruktörer, en bana som är anpassad för att avåk ska vara så smärtfritt som möjligt. Till skillnad från häckeberga där du kan få mötande trafik och massa träd man kan köra in och bryta nacken av.
Ja, men dina frågor var hyfsat ovidkommande i sammanhanget.
Om du tittar på punkterna som står i första inlägget som du påstår dig ha läst...
* Farorna i Häckeberga --->Smärtfri
* Placering på vägen --->Smärtfri
* Tecken --->Smärtfri
* Bromsar & däck --->Smärtfri
* Liten runda i Häckeberga
* Gästföreläsare - Brandman som hämtat många skadade motorcyklister i Häckeberga --->Smärtfri
Andra samlingen kommer handla om detta:
* Lite repetition på föregående samling --->Smärtfri
* Motivation --->Smärtfri
* Grupptryck --->Smärtfri
* Runda i Häckeberga
* Gästföreläsare #1 - Brandman som hämtat många skadade motorcyklister i Häckeberga (Endast för er som inte fick detta på första samlingen) --->Smärtfri
* Gästföreläsare #2 - Roadracing förare berättar om vad man kan lära sig på bana och använda i trafiken --->Smärtfri
För tydlighetens skull har jag markerat vad som är smärtfritt.
Ganska mkt eller hur?
Vet inte om du försöker inflika att jag har dålig attityd men jag tycker inte din är ett dugg bättre, speciellt inte med tanke på att du är moderator. Ena stunden är det fel på attityden och sen är det bra för mig att jag använder huvudet när jag kör. Bestäm dig.
Om MrK fixar en kurs i läsförståelse så lovar jag att betala den tjugan åt dig
Jag vill påvisa att du har en väldigt negativ attityd utan att egentligen veta nåt. Men för att förtydliga. Jag menar på att det är fel på din attityd i den här tråden. Utöver det så vet vi att det överlag är folks attityd till att köra fort som är ett stort problem när det kommer till att köra säkert på vägen. Däremot så är det bra att just DU har rätt attityd och använder huvuet när du är ute o gasar. Men det visar inte på att alla har det. Hänger du med?
Mitt moderatorskap är inte i detta forum och har inget med detta att göra. Hade jag sagt till dig pga något regelbrott eller dylikt hade du vetat om det.
Jag har rätt till min åsikt och den har jag skrivit ner nu. Du håller inte med, grattis, alla har olika åsikter.
Många har faktiskt lika åsikt, men alla har rätt till sin åsikt hur dum den än må vara. Det står i grundlagen.
Har jag fel någonstans så rätta mig, men inte på ett Du-är-dum-i-huvet-sätt!!!
Ohhh, snälla, lägg inte upp för smash på det viset
Men ja, du har rätt. Samtidigt får man ligga som man bäddar o din egen attityd har inte varit precis klockren. Därför fick du, som jag tycker, svar med samma mynt
Ska vi vara snälla o glada nu så inte Rookie börjar gråta?