Intressekoll: Sporthoj.com-regskyltshållare

reddevil

Off/On-road
Gick med
6 May 2006
Ort
Sthlm
Hoj
BMW GS 1200 Adv.
SirBarret skrev:
2202553 Jodå det verkar vara en bra idé. Men skylthållarna från http://www.formac.se/ har bättre kvalité och skylten sitter bättre i dom.

håller jag inte med om faktiskt..
För det första så har formacs hållare hål överallt på baksidan, dvs. att om du kan se hållaren bakifrån eller från sidan så syns det vita från skylten igenom hållaren samt mängder med grus, vatten osv. fastnar bakom skylten..

var bara ett av flera exempel på formacs hållare..
 

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Ort
Ystad
Hoj
BMW R 1250R -21
reddevil skrev:
2202557 håller jag inte med om faktiskt..
För det första så har formacs hållare hål överallt på baksidan, dvs. att om du kan se hållaren bakifrån eller från sidan så syns det vita från skylten igenom hållaren samt mängder med grus, vatten osv. fastnar bakom skylten..

var bara ett av flera exempel på formacs hållare..


Det är väl inte meningen att du ska sitta o titta på baksidan på hållaren :7peta eller?? sen så ser du ju inte igenom hålen när väl skyllten är dittryckt. Och så har dom hållare utan hålbild. :pannkyss

Jag själv kan inte se några andra nackdelar med deras hållare, då du har möjlighet att ha "reklamen" lite större oxå på just deras hållare i färg oxå dessutom. :tummenupp
 

reddevil

Off/On-road
Gick med
6 May 2006
Ort
Sthlm
Hoj
BMW GS 1200 Adv.
SirBarret skrev:
2202565 Det är väl inte meningen att du ska sitta o titta på baksidan på hållaren :7peta eller?? sen så ser du ju inte igenom hålen när väl skyllten är dittryckt. Och så har dom hållare utan hålbild. :pannkyss

Jag själv kan inte se några andra nackdelar med deras hållare, då du har möjlighet att ha "reklamen" lite större oxå på just deras hållare i färg oxå dessutom. :tummenupp

Formacs hållare är större, dvs. tjockare och klumpigare, passformen för skylten är likadan och skiljer sig inte.. Färg på tryck går på dom andra oxå, anledningen till att många vill ha mindre list är för man inte alltid vill ha världens största reklampelare på hojen, diskret är snyggt..

Självklart tittar man inte på baksidan, men om du tittar snett framifrån hojen vill du då se vita hål igenom hållaren?
 

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Ort
Ystad
Hoj
BMW R 1250R -21
reddevil skrev:
2202579
Självklart tittar man inte på baksidan, men om du tittar snett framifrån hojen vill du då se vita hål igenom hållaren?

Då väljer jag isf den utan hålbild i :7peta :brinnerup
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top