[- sNaIjK -]
Sporthojsnörd
då e du också på stefan!
Zmurfen skrev:2147162Eftersom detta endast är i utvecklingsfasen kan det bli lite idag,återstår att se.
Tanken var att mötas upp på ....... rakan och min tanke var att TT light skulle åka en kortare runda utan cykelvägen mm.
TT light idag tänkte jag Hbg- .......rakan.
Snackar ihop oss på SV innan avfärd.
Alla uppslag,förslag e välkommna eftersom dennes lokalsinne suger getpung.
Men idag kan det ju kvitta då detta endast är ett försök att organisera oss och någon annan lär ju ta över resledar manteln.
Får se om vi skrattar när vi står vid en vägskylt som säger Gnosjö 4FallenAngel skrev:2147171Det blir bra ska du se....förutom att det kanske blir lite rörigt såhär i början. Fast kul kommer vi nog ha!!
Det e lugnt,vi i Light gruppen håller vikten o hastighetsbegränsningarnaSniper skrev:2147288Ajbaja inte lägga ut färdvägen här Som att kasta godis till barnen
(om harry skulle få för sig läsa lite här)
Runda sidan utåtSniper skrev:2147344Det har varigt mycket snack om nya däck. Jag har snackat med mina också
men det hjälper inte dom blir inte bytta av det. Så jag får väl masa mig ut
och kränga om det ska bli något kört i dag
Börjar du bli nervös lilla gubben?Zmurfen skrev:2147162Eftersom detta endast är i utvecklingsfasen kan det bli lite idag,återstår att se.
Tanken var att mötas upp på ....... rakan och min tanke var att TT light skulle åka en kortare runda utan cykelvägen mm.
TT light idag tänkte jag Hbg-piiiiip-piiiiiip-piiiiiip-piiiiiiiiip- .......rakan.
Snackar ihop oss på SV innan avfärd.
Alla uppslag,förslag e välkommna eftersom dennes lokalsinne suger getpung.
Men idag kan det ju kvitta då detta endast är ett försök att organisera oss och någon annan lär ju ta över resledar manteln.
Dede skrev:2146616Någon av förstemännen som bestämt tur än. Som jag tidigare skrev får jag försöka hänga på vid N Vram om ni kör förbi där. Annars får jag hitta något annat ställe att möta upp er på.
Någon vänlig själ får gärna ringa eller skicka ett SMS när ni lämnar Hbg. N Vram är inte det skojigaste stället att stå och vänta på (eller ännu värre...komma dit försent & missa er)
//Daniel
blacktriple skrev:2147830Va? Missa försnacket och inte känna doften av solvarma kvinnoben sprida sig över strandvägen?
Sånt får man inte missa!
Dessutom har du en fin motorcykel som folk säkert vill titta på...
Filip RR skrev:2148234Nu börjar det här låta intressant.
Kan man komma med en gynekologstol?
Eller är det för mesigt tom för TT-light...
Skutte skrev:2148550Gott TT idag, tyvärr så dröjer det till nästa för min del...
Såg ett par med kamera så jag säger bara BILDER !
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|