Intressenter för beg däck 2004?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
hazzer6 skrev:
med tanke på försämringarna 190 däck ger på en 600 så är det nog mycket större kundunderlag för 180 däck.de få som kör på 190 är svåra att truga.
jag trodde att du skulle sälja däck och inte bedriva en chat här.såg 2 intressenter på 39 inlägg,är folk så jävla ensamma så får de väl gå in på nån kontaktannonssida eller använda en sökmotor för att få svar på deras frågor,hade blivit skitirriterad när man trott att man sålt en grej så många ggr...
Men du beställde ju inte heller några däck, nu är det 41 meningslösa inlägg inkluderat mitt då

:tungan

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
hazzer6 skrev:
med tanke på försämringarna 190 däck ger på en 600 så är det nog mycket större kundunderlag för 180 däck.de få som kör på 190 är svåra att truga.
jag trodde att du skulle sälja däck och inte bedriva en chat här.såg 2 intressenter på 39 inlägg,är folk så jävla ensamma så får de väl gå in på nån kontaktannonssida eller använda en sökmotor för att få svar på deras frågor,hade blivit skitirriterad när man trott att man sålt en grej så många ggr...

Kanske borde man då försöka sälja på köp&sälj sidan....

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
hazzer6 skrev:

Man får bjuda på sig själv ibland, men det ligger något i det.... :tummenupp

Skall du ha några däck eller? :tungan

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
No1 skrev:
Hhhmm... E de la inte lite orutinerat av en så pass erfaren förare som dig att använda 190 däck bak på en gixxer 1000 då 180 däcket är en aaaaaning snabbare på våra banor i Svedala.......!!?? :tungan

No1...

Du skall bara vara tyst!!

Du har väl aldrig kört på 180-däck med din körstil? Full gas efter halva kurvan kräver ju minst 190-profil.... :fatta!

:fyllisar

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
maskinchefen skrev:
Kanske borde man då försöka sälja på köp&sälj sidan....

Trodde i min enfald att det kunde finnas en mängd rookiesar som var intresserade av att få den här informationen under racingforumet...

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
jag vill oxå göra ett menningslöst inlägg,hur gör man däck och hur många meter cord är det på ett?
så no:1 körde på 180 däck,då ska du ha 190 för man såg ju hur halkigt det såg ut när han körde, bara släppte hela tiden i utggr av alla kurvor och när det väl fick fäste så greppade bara bakdäcket för framhjulet hade ju ingen kontakt tills han skule bromsa för då bet det 100 meter före alla andra..... :tungan

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
XENOMORF skrev:
Trodde i min enfald att det kunde finnas en mängd rookiesar som var intresserade av att få den här informationen under racingforumet...

Det tror jag säkert att det är också, men jag svarade på Hazzer6 som

Hazzer6 skrev:
hade blivit skitirriterad när man trott att man sålt en grej så många ggr...

efter att ha annonserat i ett diskutionsforum.

Akesson

f.d Bandagsfreak
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-01, no more
Kom på en sak!!
Tänkte ha däcken till vanliga bandagar, alltså ej licensgruppen!
Är det tillåtet med skurna slicks då?? Kanappast eller? Dom måste väl vara DOT märkta? Någon???

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Akesson skrev:
Kom på en sak!!
Är det tillåtet med skurna slicks då?? Kanappast eller? Dom måste väl vara DOT märkta? Någon???

Tror inte att det skall vara några som helst problem för dig att köra med skurna slicks under bandagar.....
Någon som haft problem med detta?

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
Akesson skrev:
Kom på en sak!!

Det brukar väl stå att du inte får ha slicks i gatgrupperna.... men om de kontrolleras vet man ju inte.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Palte skrev:
Det brukar väl stå att du inte får ha slicks i gatgrupperna.... men om de kontrolleras vet man ju inte.

Beror ju på arrangören. Hos LMS kommer du inte ut på banan med skurna slicks tex.

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nu finns det ytterliggare några nya set efter A-torp. Körda max 40 min med perfekt slitning...... bara att slå till!

Pirelli Supercorsa, fram SC1 och bak SC2.....

Priset fortfarande endast 1500:- per set.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
No1 skrev:
He he he...

Inom mycket kort tid så kommer NYA SLICKS och GATDÄCK av märket METZELER (ev MICHELIN) att kunna inhandlas på www.swt-racing.com till priser en bit under 3000kr!!!

Däcken kommer att finnas i dimensionerna 120 fram samt 180/190 bak, och dessutom i olika hårdheter...

No1...

Jaså...då får vi hoppas att priset inte helt plötsligt chockhöjs den här gången... :rolleyes:

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
No1 skrev:
He he he...

Inom mycket kort tid så kommer NYA SLICKS och GATDÄCK av märket METZELER (ev MICHELIN) att kunna inhandlas på www.swt-racing.com till priser en bit under 3000kr!!!

Däcken kommer att finnas i dimensionerna 120 fram samt 180/190 bak, och dessutom i olika hårdheter...

No1...

Ja du kan hitta de mest lukrativa lösningar, vem har du satt på nu då? :D

De priserna är sinnessjukt låga, fattar inte hur du skall kunna gå med vinst? :dummer

Men det är ju din huvudvärk.... :tummenupp

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
No1 skrev:
He he he...

No1...

Inga bakdäck till oss som kör racer alltså –*synd.

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CR 250 Tvitakt
No1 skrev:
NOOP!!!

Köper in ett STORT parti däck på en gång vilket gör att priset kommer att förbli fast tills dess att däcken tar slut!!!

No1...

När kommer man kunna handla dessa billiga däck ?

mvh Fredrik

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...