Iom tt 2013

ImageUploadedByTapatalk1370614203.303701.jpg Rätt skön bild...vi får hoppas att åskådarna vid Bray Hill återhämtar sig snabbt.

Last edited:
Tack för bilder och text Axxexs! Som sagts tidigare, jäkla gott ljud i MV:n. Vilka race det har varit!

Fan, synd att Guy Martin aldrig riktigt får till det så det räcker för vinst, han är ju en sån skön lirare!

Ruskigt fina race, såg dom allihop. Synd att Martin inte kunde komma till skott någon gång! Dunlop mycket imponerande. Att McGuinness kom tillbaka så det väntade jag mig inte, trodde Dunlop skulle göra en full 5a. Synd att det är så få här i Sverige som kollar, det förtjänar mycket mer uppmärksamhet än vad det har. Var tydligen bra med folk på plats på ön dock, det är bra!

P€RRA;5824328 skrev:
Har inte Martin fått alla chanser han kan förvänta sig? Han kanske inte är bättre?

Precis! Bara för att man är rolig, pratar konstigt och är allmänt trevlig behöver det inte betyda att man ska vinna. Se på mig!

P€RRA;5824328 skrev:
Har inte Martin fått alla chanser han kan förvänta sig? Han kanske inte är bättre?

Han har nog det som krävs men det har blivit någon vinst än, kan man komma tvåa bakom 4-5 olika förare som vinner så har man ju bara blivit slagen av en i taget av dessa samtidigt som man "vinner" över de övriga.

Känns som om Suzukin va den svaga länken i år, men vad vet jag?

P€RRA;5824480 skrev:
Så kan det ha varit men han har väl kört flera olika märken genom åren?

2008 ledde han med 11 sekunder ut på sista varvet och pga elfel så föll han bakåt till 3e plats.

Han har vunnit 7(?) gånger i rad på Scarborough Olivers Mount - Gold Cup, vilket är ett rekord, även tagit varvrekord på scarborough.

Ulster Grand Prix har han vunnit.

2009 kom han 3,2,2,DNF,DNF och året efter när Ian Hutchinson vann allt kom han 4,2,5,4, DNF (vurpade från ledning)

I år skadade han väl huvudet i ett lopp innan TT.

Svårt att inte känna sympatier och hoppas på framgång för Guy i alla fall.

Fullt på 4:an i 200km/h och publiken får uppleva det på nära håll. Riktig racing!! :tummenupp

249194_10152894334140573_1306751937_n.jpg

P€RRA;5825387 skrev:
Skön kille men uppenbarligen är det någon som saknas :(

Han behöver mental träning. Kan ju bevisligen köra herrejävlarfort, men efter halva loppet tappar han och sjunker som en sten. Samma sak jämt.

Han känns dock inte som killen som tar det initiativet....

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick