iOS7 WTF?!!

iOS7 bra eller skräp.

• Antal röstningar
    0

manneman

Est 2005
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
En vit V-twin och en liten stånka
Uppggraderade till ios7 på min iPad mini och märker till mitt förtret att paddan börjar käka batteri nu när den innan höll minst dubbelt så länge mot vad den gör nu?

När jag är inne på fejjan så startar den om fejjan om jag skulle återgå till en websida och vice versa så om jag skulle cachatext någonstans försvinner det om jag växlar?

Skitkul om man skrivit ett långt inlägg och ska klippa in en länk ex... NOT!:3freak

Och varför uppmanar amerikansk polis att det är extra viktigt för användare att uppgradera till iOS7?

Man blir ju nojig och skitirriterad på samma gång!:dummer

Går skiten att reversera?

View attachment 392310

Flensman

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Testade ios 7 på ifånen idag i tron om att det fick att gå tillbaka till 6:an.
Dessvärre tog dom bort möjligheten i förrgår. Gissar att det gäller ipaden oxå tyvärr.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
De ska väl släppa något nytt snart och därför har de byggt in buggar i systemet som gör att användaren blir galen på skiten och köper den nya modellen.
Och "folk" går på det igen, idioterna köade till och med till senaste släppet av en mobiltelefon. Hur kan man KÖA för att köpa en MOBILTELEFON!? Förbannade jävla idioter, stryk ska de ha som aldrig förr.
Hade det varit en butik full med lättklädda damer och där de sålde mc-grejer så hade jag förstått köandet...

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Fan va bra! Alla vet ju att en Apple produkt är utan brister och en uppgradering alltid är väl genomarbetad och testad. Det är ju därför de kostar lite mer, men är helt fria från fel. :fakta

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Kr iOS 7 på både iPhone och padda utan problem... Även att växla med klipp o klistra funkar.
Fattar inte problemet.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Fan va bra! Alla vet ju att en Apple produkt är utan brister och en uppgradering alltid är väl genomarbetad och testad. Det är ju därför de kostar lite mer, men är helt fria från fel. :fakta
Det är inget fel på produkten. Det är användarnas förväntningar som är felaktiga. :rolleyes:

manneman

Est 2005
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
En vit V-twin och en liten stånka
Jupp vänta Kristian, tyvärr fick jag rådet försent.

7.0.1 är tydligen redan på väg ut.

Flensman

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Jag har inte uppdaterat min padda än. Ska jag låta bli?

Personligen tycker jag kalendern i 7:an suger. Det är den enda anledningen till att jag lade ett antal timmar idag på att försöka nedgradera till 6:an igen.
I övrigt tycker jag att det finns funktioner som är mer lättåtkomliga i 7:an, som t.ex. åtkomst till Wi-Fi, Blåtand, Ficklampa, etc genom att dra nerifrån och upp på skärmen. En feature som du för övrigt kan få med en JB:ad iphone med ios 6.

Jag hade nog avvaktat om jag hade kunnat ångra mig...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kört 7an länge på min gamla 4a, och nu på paddan, rockar. Om något upplever jag bättre batteritid på luren?

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Har du uppdaterat dina appar ? Upplevde att många appar bla FB började strula efter att jag installerad 7an. Men efter att allt blivit uppdaterade har de funkat.
Gällande kalender har jag aldrig gillat originalet prova week calender ! Synkning osv funkar precis lika bra där .

Flensman

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Har du uppdaterat dina appar ? Upplevde att många appar bla FB började strula efter att jag installerad 7an. Men efter att allt blivit uppdaterade har de funkat.
Gällande kalender har jag aldrig gillat originalet prova week calender ! Synkning osv funkar precis lika bra där .
Ok, tack för tipset!
Funkar den om man kör delad kalender med någon som använder sig av iphonens egna kalender?

Synkningen menar du mot iCal i datorn eller?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Personligen tycker jag kalendern i 7:an suger. Det är den enda anledningen till att jag lade ett antal timmar idag på att försöka nedgradera till 6:an igen.
I övrigt tycker jag att det finns funktioner som är mer lättåtkomliga i 7:an, som t.ex. åtkomst till Wi-Fi, Blåtand, Ficklampa, etc genom att dra nerifrån och upp på skärmen. En feature som du för övrigt kan få med en JB:ad iphone med ios 6.

Jag hade nog avvaktat om jag hade kunnat ångra mig...

För kalendern så regerar Week Cal ändå.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...