Intryck?
Saker jag upptäckt hittills på minussidan:
- Den är lite för stor för att jag ska kunna använda den med en hand (fast jag har små händer).
- Det är 6 siffror i kodloset, så jag kan inte längre ha samma kod på mobilen som iPaden (ja, jag vet att man kan använda touchID).
- Jag har inte hittat något skal jag vill ha som passar telefonen och fanskapet är halt som tusan utan skal så den glider ur mina händer.
- Skärmen startas av rörelse, känns ju lagom nödvändigt.
I övrigt känns den som en iPhone. Kameran är betydligt bättre än på min förra, batteritiden också, men det var ju väntat. Blir väl förhoppningsvis kompis med den här också så småningom.
1. Du kan dubbeltoucha på hemknappen (utan att trycka ner den) så flyttas övre halvan neråt så du når bättre.
2. Inställning - det går utmärkt att ändra till 4-siffrig.
Skal är ju personlig pref, jag tycker casemate är bra.
Saker jag upptäckt hittills på minussidan:
- Den är lite för stor för att jag ska kunna använda den med en hand (fast jag har små händer).
- Det är 6 siffror i kodloset, så jag kan inte längre ha samma kod på mobilen som iPaden (ja, jag vet att man kan använda touchID).
- Jag har inte hittat något skal jag vill ha som passar telefonen och fanskapet är halt som tusan utan skal så den glider ur mina händer.
- Skärmen startas av rörelse, känns ju lagom nödvändigt.
I övrigt känns den som en iPhone. Kameran är betydligt bättre än på min förra, batteritiden också, men det var ju väntat. Blir väl förhoppningsvis kompis med den här också så småningom.
Rörelse går att stänga av. Finns på SE oxå.
Tack, hittade det nu. Har aldrig riktigt blivit vän med iPhones inställningssystem, tycker inte det är helt logiskt. Xperians var jag bättre vän med, med undantag från X1:an, den är nog världshistoriens mest ologiska telefon.
https://www.facebook.com/circuitbreaker/videos/1630654210560735/?permPage=1
Inte en iPhone, men fasen så imponerande och intressant!
6,4" skärm som täcker ca 91% av mobilens framsida, mums!
Nano-sim
iPhone 7 är inte kompatibel med befintliga mikro-sim-kort
Hur fasiken ska man kunna hålla i en sån?
Såklart, tänkte inte på det.Jag förstår inte frågan, det gör ju ens butler åt en!?...
Ramen runt displayen ska ju vara tillräckligt stor att fingrarna inte går in över displayen när man håller i telefonen, och samtidigt så liten att telefonen inte blir för stor.
Display hela vägen ut i kanten låter lika genialiskt som en böjd TV.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|