rBy
Med lem
Så jäkla omogen Mike! VÄX UPP!
Regnar så jäkla mkt i hooden här, men hör av dig när du drar ut män!
Peace!
Regnar så jäkla mkt i hooden här, men hör av dig när du drar ut män!
Peace!
Plåtniklas skrev:2251381Äsch, det är bara synd om killen.
bikerwoman skrev:2252641"Tjacka" snus stavas det Tips till nästa gång Mike ,när du ska försöka skriva stockholmska
:corn :cornCyren skrev:2252799Såg allt att du bombade lite på sveavägen natten mot tisdag!
ah de e massor underskattatvbg_snake skrev:2252782du kanske borde dra ihop lite natt-repor
Du skulle ju ha gått fram till poliserna och bett att få inspektera deras analflikar. Du är ju trots allt en analfliksinspektör som var ute på ett brådskande ärende.IronMike skrev:2255975IronMike på nya äventyr.
Hehe ja jag menar ju detEsquire skrev:2255982Du skulle ju ha gått fram till poliserna och bett att få inspektera deras analflikar. Du är ju trots allt en analfliksinspektör som var ute på ett brådskande ärende.
IronMike skrev:2255987Hehe ja jag menar ju det
nja hade det varit nåra vanliga kling å klang så hade jag gått fram, men kines-polisen va så arg, så jag ville undvika konflikt
JAAAA exakt såselin skrev:2256074Såg han ut såhär?
Snuset inhandlades.. man har kommit i lite konstig dalgång, snuset tar slut lagom innan normal sovtajm, så man drar ut, å hamnar på äventyr halva nätterna *SuCk*Starfighter skrev:2256193Fick du köpt din snus denna gången nu då?
Missade du lågstadiet eller? Det var 30 meter till övergångsstället, sedan körde han en meter in på övergångsstället. Den totala stoppsträckan blir då 31 meter om man säger att övergångsstället börjar precis vid trafiklyset! (Försök inte vara Mattias)Markus skrev:2251127
Jag tror f.ö. inte på att du bromsar 190-0 på 30m.
IronMike skrev:2255975För er som tar efter, och försöker göra samma extremt farliga saker: ....
IronMike skrev:2255975För er som tar efter, och försöker göra samma extremt farliga saker:
-----------------------------------------------
nej, gonatt på er *DaGz aTt ZoVaa*
*KjAm*
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|