Ironmike gör något åt trafiksäkerheten 21/6 02.00 *natt-tur*

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Så jäkla omogen Mike! VÄX UPP! :arsele
Regnar så jäkla mkt i hooden här, men hör av dig när du drar ut män!
Peace!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
ironMike vår allas idol. Låter som en skön tur, du kanske borde dra ihop lite natt-repor

IronMike

Guest
För er som tar efter, och försöker göra samma extremt farliga saker:

åk inte förbi en civilpolis på motorvägen i flera hundra kilometer i timmen, å sen ta av första avfart till ett nattöppet statoil

:3freak :fatta!

Skulle handla snus som vanligt...å tar en liten tyr för att gasa helvet å få väck lite överskottsenergi...

Det hände iaf inatt :S *står på statoil, ska handla* ...in kommer en mörk V70, med mörka rutor å nåra antenner, hm den känner jag igen från nyss ju *oj*. Ut kliver 2 snubbar å halvspringer mot macken, hinner se att ena snyten är asiatisk å ganska biffig, å ser så arg ut så att ögonen inte syns :gnissla

..expediten säger "det är nog dags att gömma dej nu", Ironmike blir lite nojjig, gömmer sig först bakom ett berg av öl *blir sugen på att knäcka en jävel, men de hade hörts*, smyger som värsta jaguaren..vidare in på toa, spolar kranar å låtsas vara bissy en bra stund, räknar etttusenett etttusentvå ettusentre..ettusentvåhundratre...

Blir lite rastlös, nu måste dom ha gått iväg.. smyger ut lite försiktigt. de står kvar :gnissla det pågår lite diskussion tydligen ..kikar runt hörnet utan att riktigt synas själv men ser dom, kines-polisen halvskriker "men var fan e snubben som kom med hojjen därborta" *pekar ditåt* ... "idioten blåste om oss på insidan i säkert 300 km/h" den andra polisen är ngt lugnare, men instämmer nickandes å med armarna i kors :crash ..står å småskrattar lite för mig själv redo att låsa in mig på toa igen. Expediten försvarar dock mig, å säger sig inte veta vart jag är :rofl

*tur* att dom inte behövde låna toaletten....då hade Ironmike skrivit från kronobergshäktet nu, eller akuten om kina-snuten gått loss med knogjärn å såna kgrejjer :4skrika

såfort dom rullar iväg, så kilar jag ut å hoppar på hojjen :yoparty kan bara inte låta bli ..kör ikapp, lägger mig bakom, sen brassar jag upp en powerwhelie förbi å åker hem..numera kan man åka hem direkt eftersom skylten råkat ramla av :hihi ,,mest för att man vill ju inte bli plockad heller, då e man nog rökt på polishögskolan :3freak

men passa sej för att ta av en avfart för tidigt, eller handla snus efter att ha gasaat helvete en bit

nej, gonatt på er *DaGz aTt ZoVaa*

*KjAm* :7peta

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
IronMike skrev:
2255975 IronMike på nya äventyr.
Du skulle ju ha gått fram till poliserna och bett att få inspektera deras analflikar. Du är ju trots allt en analfliksinspektör som var ute på ett brådskande ärende. :hihi

IronMike

Guest
Esquire skrev:
2255982 Du skulle ju ha gått fram till poliserna och bett att få inspektera deras analflikar. Du är ju trots allt en analfliksinspektör som var ute på ett brådskande ärende. :hihi
Hehe ja jag menar ju det :hihi

nja hade det varit nåra vanliga kling å klang så hade jag gått fram, men kines-polisen va så arg, så jag ville undvika konflikt :)

--
fan vad mkt skit det händer nattetid!! borde väl finnas lika mkt poliser dagtid, jag hamnar i konstiga situationer flera gånger i veckan nu :huvet

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
IronMike skrev:
2255987 Hehe ja jag menar ju det :hihi

nja hade det varit nåra vanliga kling å klang så hade jag gått fram, men kines-polisen va så arg, så jag ville undvika konflikt :)

Såg han ut såhär? :hihi

Bifogat

• 20021207202306.jpg
    20021207202306.jpg
    8.2 KB · Visningar: 594

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ny rapport från "vår man i natten" :hihi

Det är alltid intressant att höra om "järnmickes" nedslag i verkligheten när man själv ligger sover.

IronMike

Guest
selin skrev:
2256074 Såg han ut såhär? :hihi
JAAAA exakt så :3freak :gnissla :jisses

Starfighter skrev:
2256193 Fick du köpt din snus denna gången nu då?
Snuset inhandlades.. man har kommit i lite konstig dalgång, snuset tar slut lagom innan normal sovtajm, så man drar ut, å hamnar på äventyr halva nätterna *SuCk* :4skrika

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Markus skrev:
2251127 :rofl

Jag tror f.ö. inte på att du bromsar 190-0 på 30m. :mattias
Missade du lågstadiet eller? Det var 30 meter till övergångsstället, sedan körde han en meter in på övergångsstället. Den totala stoppsträckan blir då 31 meter om man säger att övergångsstället börjar precis vid trafiklyset! (Försök inte vara Mattias) :7peta

Hurvida detta sen är fysiskt möjligt låter jag vara osagt.

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
IronMike skrev:
2255975 För er som tar efter, och försöker göra samma extremt farliga saker:

-----------------------------------------------

nej, gonatt på er *DaGz aTt ZoVaa*

*KjAm* :7peta

hahah ahHAH ahHAH AHHAH A :rofl