Irriterande blinkande tumme!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Stör mig som fan på den där lilla grön/vita blinkande tummen uppe till höger som har ett sjukligt behov av att försöka fånga min uppmärksamhet bara för att någon har klickat gilla på något av mina enastående inlägg.

Kan jag stänga av blinkandet själv eller måste Swiiiidiiii in och pilla i koden?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Du får väl sluta vara så trevlig å skriva vettiga saker då! :tungan

Tanken är nog att folk ska se den istället för att kolla på den sidan hela tiden, ifall någon har gillat något inlägg, det sliter nog mer på siten.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Min blinkar konstant, men det är skitsvårt att göra skärmdumpar som bevis, för det blir bara en bild med och en bild utan.

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Får mej att tänka på följande..............

Rudolph The Boob-Nosed Reinder
CALL CENTER | CALIFORNIA, USA | IMMATURITY, SEX, TOP
Me: “Thank you for calling ***, this is Bill in the breast aesthetics department. How may I help you?”

Customer: “My left boob popped.”

Me: “Okay, so the implant failed?”

Customer: “Yes.”

Me: “Are your implants silicone gel or saline?”

Customer: “The water kind.”

Me: “So, we’ve had a saline deflation. I need to ask you some questions in regards to how it may have deflated.”

Customer: “Why, don’t you believe me?”

Me: “Of course I believe you, but as part of making our implants even better and evaluating where under the device’s warranty this falls, I need to know what may have led up to the implant’s leak.”

Customer: “Oh, so you think this is my fault?! You make a crappy implant and you have the nerve to blame me?”

Me: “Wait, wait. First, I didn’t make your implant, my company did. I’m here to help you get this fixed in the fastest way possible and that starts with finding out how the implant deflated.”

Customer: “So you want to know what I did to screw them up, is that right? I spend a fortune on these things to be walking around with a flat tire of a tit and you think it’s my fault?”

Me: “No, ma’am. I simply need to know how to cover this under your warranty, to see how much money we are going to give you to fix the problem. We give you a check for money to fix the problem if you’ll just answer my questions. What do you remember doing when you first noticed the deflation in your breast?”

Customer: “Me and my boyfriend were playing sex hide-and-seek in the house and he thought it would be more fun if my boobs glowed. So, he used a needle tube to insert little red lights into them… what do you call those little glowing lights? It’s like three letters?”

Me: “… A diode?”

Customer: “Yes. He’s a trained professional… he uses them on animals at his job all the time.”

Me: “So, your boyfriend punched a hole in your chest and tried inserting a diode inside the implant?”

Customer: “Well, not in my chest. Just on the top side of my boob so it wouldn’t hurt. He numbed it first.”

Me: “… And this is the implant’s fault, how?”

Customer: “It started leaking and getting flat.”

Me: *laughing* “I’m sorry, can you repeat that? I’m recording this and no one is going to believe me!”

Customer: *click*

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
S&S3M, kan du haja hur mycket folk kommer att klicka på dina inlägg hädanefter?

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Min blinkar konstant, men det är skitsvårt att göra skärmdumpar som bevis, för det blir bara en bild med och en bild utan.

Ta en med och en utan sen slänger du ihop det till en GIF-fil och viola!

Here´s your evidence mr Swedie.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Det är väl det han är ute efter. :5sure

Annars är det ju som sagt bara att klicka på tummen och se vilka som gillar inlägget så slutar den. Men det är väl för enkelt.
Det är skitenkelt, men totalt onödigt.

Varför inte bara langa upp en tumme när någon gillat ett inlägg så kan jag klicka på den om jag har behov av att se det? Det är det förbannade blinkandet som stör mig.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Får mej att tänka på följande..............

Rudolph The Boob-Nosed Reinder
CALL CENTER | CALIFORNIA, USA | IMMATURITY, SEX, TOP
Me: “Thank you for calling ***, this is Bill in the breast aesthetics department. How may I help you?”

Customer: “My left boob popped.”

And so on......

Vilken lysand idé. Inifrånbelysta tuttar. Kan de bli bättre?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag vill också bli av med tumjäveln. Annonserna har jag blivit kvitt med adblock. Bara tummen kvar. Skiter i vilka som klickar gilla på mina inlägg.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO