Irriterande saker i trafiken..

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
Farbrorn skrev:
2313958 Ja, jag försöker att begränsa mängden omkörningar jag gör nu mer efter att sheriffen tog mitt kort några månader förra hösten ;D Därför får jag ligga bakom bilar och ta mitt spritstraff :(

Been there done that hate when that happens. Frågan kvarstår, är du intresserad av platespotting? ;)
 
Gick med
10 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Farbrorn skrev:
2313923 Hur är det med er andra, men brukar ni råka ut för bilister som om och OM igen kör med sin spolare och vindrutetorkare när man ligger bakom?

Detta har hänt mig ett flertal ggr nu, och jag uppskattar verkligen den underbara spritdusch jag får på mig. Och jag kan ligga ganska långt bakom.

Tror människor att spolarvätskan magiskt försvinner efter att det har hamnat på rutan? Ganska trevligt när man ligger på en lugn 70-väg, 20-30 meter bakom en bil och bestämmer sig för att insekten i hjälmen inte får åka med lägre och så öppnar man visiret till en skur av illaluktande biltemasprit i ansikte, överkropp och ögon?! :banana

Detta brukar folk göra även om man ligger nära bakom i stadstrafik. Kram till alla dessa människor! :krama

Jag tycker det är skit kul att duscha folk. Dom ser så roliga ut efteråt.
En annan rolig sak är att signalera att det finns en poliskontroll längre fram fast det inte är det. :hihi
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top