Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Scnygg sista bild! Hur du typ "haft nedlägg"
AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa Efter låångrakan.. gick foort o jag trodde aldrig jag skulle sluta "glida"Heda skrev:Scnygg sista bild! Hur du typ "haft nedlägg"
KTM DAVVE skrev:AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa Efter låångrakan.. gick foort o jag trodde aldrig jag skulle sluta "glida"
Man ska passapå när det är mjuka vallar!
KatrineholmEbbe skrev:Hamrångefjärden gissar jag, katrineholm kanske?!?
Det finns ett Katrineholm några mil norr om Gävle också.....Supermoto skrev:Katrineholm
Där kan ju inte finnas mer is än vad vi har....
åhåBusaberg skrev:Det finns ett Katrineholm några mil norr om Gävle också.....
Supermoto skrev:åhå
tack för den inte oviktiga informationen
Då hinner jag köpa på mig ett stooort lager plåster innan det är dags att byta till de onda däcken
Japp, Katrineholm några mil norr om gavle.Hulkster skrev:Vilken sjö åkte ni på ????
Tomahawktycon1 skrev:Hehe..jag lyckades få bara 3st hål i byxorna när jag lastade ur däcken ner/ur bilen i år... :kocko
Man kanske borde lämna förslag till försvaret att använda finndubb som ett nytt sorts vapen...jag menar släppa ut en tomahawk missil med en 10 uppsattser däck fasttejpat på utsidan!
Lite av den där splittergranats -effekten i Swordfish
KTM DAVVE skrev:MMmmm kuul som fan m lite finndubbåka!! Jonny plogade hela Lördan o vi drog i Söndags. 15-20cm höll för plogbilen..
Ska försöka få ut info när det blir nyplogat o mer åka!
Cybernisse skrev:E ni ute och brummar is redan????
Då kommer jag och brorsan upp innan jul. Själv tänkte man köpa årets 570 på fredag Talon-Exel med dubb står redan i garaget
Hulkster skrev:Något åka i helgen på Älgsjön,Katrineholm,Alunda eller Östhammar ????
SM 570 RR skrev:Klockrent
Men sist man var på en sån där tur var det -23 Var så kallt att bultjävlarna på hojen gick av.
Blev så att spriten flödade mer än bensinen dom dagarna
IOGT???
KTM DAVVE skrev:Vi tänkte ev. åka på Torsdag (den 23:e) i Katrineholm. Beroende om det kommer snö om plogbilsföraren får ledigt. ((Jonny)) Lutar starkt mot det!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|