Det blir skoj
Börja lasta...... ju fler desto roligare ska nog lägga en lite större bana i morgon så det går utmärkt att åka XTOm ja inte skulle ta släpkärran upp och hälsa på någon helg markus (tar med Tommy_86 upp med)
iofs lär jag inte ha någon cahns med min tunga XT
Lite sent ute men imorn (lördag) blir det åkning igen. Startar i lulviken... vi funderar på att åka på lite snövägar och skoterleder mm. Får se vad som händer. Startar kl 11.00 och håller på i några timmar.
Det skulle vara skojj, klart du har chans med XT:n Du har ju inte så lååång väg att fara bara ligga på E4:an en stundOm ja inte skulle ta släpkärran upp och hälsa på någon helg markus (tar med Tommy_86 upp med)
iofs lär jag inte ha någon cahns med min tunga XT
Det skulle vara skojj, klart du har chans med XT:n Du har ju inte så lååång väg att fara bara ligga på E4:an en stund
Jag o två till kör från shell örnnäset ca 10. 30,,, tur att dom skrapar vägarna dåligt så inte dubben far illaHoppas det blir lite varmare än utlovat. Vore kul att köra en sväng i morgon. Jag har just monterat på större tank så bara det vore värt en tur för att testa.
Hörni har ni någon bana där nu till helgen? Kanske skulle tatt med mig Aprilian och kommit upp en sväng?
Nix vi har ingen plogad bana ännu Åkar folket med traktorer e lite fega med o fara ut på isarna Men va fan strax behöver jag inte nån bana
Du det var då inte det kortaste bandet du hittat
Kom ner å åk med oss i helgen då! Vi har plogad bana Tänkte hålla lite kurvtagningskurs för de som är intresserade också
Nix vi har ingen plogad bana ännu Åkar folket med traktorer e lite fega med o fara ut på isarna Men va fan strax behöver jag inte nån bana
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|