Cybernisse skrev:Det kan du fethajja
En massa finndubb och jag
Hmm Vem säljer finndubb i år? Ja har ju bara enduro/crossdubbar på storljulen Kanske skall prova finndubb
dom här http://www.starol.se/ säljer finndubb
Cybernisse skrev:Det kan du fethajja
En massa finndubb och jag
Hmm Vem säljer finndubb i år? Ja har ju bara enduro/crossdubbar på storljulen Kanske skall prova finndubb
moto-gg skrev:dom här http://www.starol.se/ säljer finndubb
Deztallica skrev:Om enduro dubb är sånna där små jefflar, så har jag sånna
har kört en gång på is, förra vintern, och vart förvånad på fästet i dom där små sakerna
Men det blir säkert ingen is här i år
CoRuS skrev:Jag tror inte heller att du får ngn is...så sälj dem till mig
KTM DAVVE skrev:Kort sagt ett moppedäck med massa vassa dubbar.
Deztallica skrev:Håller hoppet uppe, men jag har iallafall 5-6 uppsättningar dubbdäck
CoRuS skrev:5-6 uppsättningar?! Hur många hubbabubba ska tomten ha för ett par?
Farmer skrev:AHhh vackert!!!!!!!!! jag vill ha is.... men vafan jag har bara vanliga crossdubb! hur funkar dom på is?
Cybernisse skrev:Hmm Vem säljer finndubb i år? Ja har ju bara enduro/crossdubbar på storljulen Kanske skall prova finndubb
Farmer skrev:AHhh vackert!!!!!!!!! jag vill ha is.... men vafan jag har bara vanliga crossdubb! hur funkar dom på is?
KTMare skrev:Fråga: har ni som kör på vinten med KTMarna ändrat något som tex nålens läge eller nått. Läste i instruktionsboken att man ska köra på 10w40 olja när det är 0 eller kallare, jag bytte nyss olja ju fasst 15w40 var det som jag hedde i. jör det nått måntro?
Ebbe skrev:Fan va sugen jag blir... Nu börjar det närma sig med hojen iaf! Ventilsätet byts nu i helgen så toppen borde dyka upp i veckan. Kanske kan man montera ihop bajken nästa helg. Ispremiär i mellandagarna kanske...
Ebbe skrev:Nope, jag enduromuppar vidare jag. Har inte råd att handla en massa finndäck. Men man kanske får råd nått år. Skulle va kul att prova ordentligt nån gång. Då behöver jag ny bakfälg oxå, åker ju 18" nu.
Ebbe skrev:Då behöver jag ny bakfälg oxå, åker ju 18" nu.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|