Is körning med R1 Dirt

Super-Henkan

Dirt Rider
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett hål i vägen
Hoj
gixxer 1000 k5
WORD !!!!:yoparty

För de första DIRT ?! de e stor skillnad med Dirt och Is.
Sen finns de många sätt o förstöra en fin cyckel, Men men kul att det finns folk till allt :) HAHA

Shit är det skillnad :confused:
Jag säger alltid att jag skall ut och dirta... eller tracka...skall börja med icea...
Tanken från början med denna hoj var att ställa upp i ggn dvs dirt... sen har det hängt kvar ang denna hoj.
//Henkan
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Annars ?!... de roliga med SH e att så fort någon säger nått som någon annan inte håller med om , så verkar det som att alla känner en
Jag skiter i din åsikt, det var ditt sätt som jag irriterade mig på!
Ja känner inte dig och vill inte lära känna dig heller!
Med tanke på att du skickade ett pm så tog du åt dig av det jag skrev så då hade ja kanske inte så fel iaf.:tummenupp
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Haha, vilken PMS-tråd :fyllisar

Shit är det skillnad :confused:
Jag säger alltid att jag skall ut och dirta... eller tracka...skall börja med icea...
Tanken från början med denna hoj var att ställa upp i ggn dvs dirt... sen har det hängt kvar ang denna hoj.
//Henkan

så länge du har Kråss-styre på så är det faktiskt en dirt.
 
Last edited:

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
Tl 1000r
Eftersom du och han burnout verkar komma direkt från moppefjunisar.com så föreslår ja att ni återgår dit illa kvickt!

se så slappa, lugn o fin:krama Du får komma ner på träningen i morgon o avreagera dig lite

Killarna bjuder lite på sig själva, Dom vill nog bara att vi ska få de lite roligt, allt behöver inte vara tok seriöst alltid. tycker det ser grymt kul ut:yoparty.

Tolf
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Grym film henkan! kul att jalla fall 2 pers tog illa vid sig av den så till den milda grad att de ser rött.

Att en hoj till slut på ett eller annat sätt är "färdigkörd" råder ju ingen tvivel om men för vissa är det viktigt att detta sker på rätt sätt dvs av en fullädrad människa och ner i ett krondike på bulten. Alla andra sätt är fel sätt och kräver således en avhyvling.
 
Last edited:

burnout

gasa mera ;-)
Gick med
16 Nov 2005
Ort
täby
Hoj
ingen för tillfället
fan va kul det hade varit om kolven hade skjutit rakt upp genom toppen.....då hade du vart lagom snopen :rofl

Grym film henkan! kul att jalla fall 2 pers tog illa vid sig av den så till den milda grad att de ser rött.

Att en hoj till slut på ett eller annat sätt är "färdigkörd" råder ju ingen tvivel om men för vissa är det viktigt att detta sker på rätt sätt dvs av en fullädrad människa och ner i ett krondike på bulten. Alla andra sätt är fel sätt och kräver således en avhyvling.


jag ser inte rött och det tror jag inte den andra killen gör heller.....men jag framför min egen åsikt om ämnet och utnyttjar den rätten att man får skriva näst intill vad man vill i Sverige... sen är det enligt min åsikt dom som börjar grina och tjafsa emot som är moppefjunisar..."som nåt jävla vurpollon sa här". och det är egentligen ni som gnäller som ser rött mot mig och den andra killen och det är det som gör er så JÄVLA trångsynta att ni anser att ni själva borde ha en avhyvling.

va fan då kan jag sätta ett cross-stryre på en glidarhoj...."shit det vart en kromad jävla dirtglider... grabbar kolla"

det måste ha varit det mest oigenomtänkta jag har hört på länge.:tummenupp
 
Last edited:

burnout

gasa mera ;-)
Gick med
16 Nov 2005
Ort
täby
Hoj
ingen för tillfället
orkar inte tjafsa med er längre det är som att prata med en pappmugg för det är där den intellektuella nivån verkar ligga i den här tråden. För mig så får ni skjuta så många toppar ni vill och tokvarva så mkt ni vill......va fan när ni ändå är igång så kan ni ju sätta på frugan lr Lena Handèn. JAG TVÅR MY FUCKING HANDS FRÅN DEN HÄR TRÅDEN..... jag hoppas ni kan gå vidare i era liv och inte ligga på er dödsbädd och ångra att ni inte sa det sista.
 

Oliwen

Vintern e kort, det mesta snöar bort....
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Järfälla
Hoj
Yamaha XJR 1300
okey... back to topic.. inga mer filminspelningar? nice att se
 

Seerdon

Dårarnas antal är oändligt
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Med viss sjöglimt
Hoj
929 clean edition
orkar inte tjafsa med er längre det är som att prata med en pappmugg för det är där den intellektuella nivån verkar ligga i den här tråden. För mig så får ni skjuta så många toppar ni vill och tokvarva så mkt ni vill......va fan när ni ändå är igång så kan ni ju sätta på frugan lr Lena Handèn. JAG TVÅR MY FUCKING HANDS FRÅN DEN HÄR TRÅDEN..... jag hoppas ni kan gå vidare i era liv och inte ligga på er dödsbädd och ångra att ni inte sa det sista.

:confused: Lite prozac kanske skulle vara bra?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top