l-bror
www.sveamoto.com
är det fritt fram för vemsomhelst?........
har vart nere och rekat lite. Bilar kör helatiden på isen nu utan för här. så de är ba köra på!
fritt fram och fritt fram är det väl på hela isen. men eftersom det är jag och en vän till mig som lagt ner jobb och soppa på att göra en riktig shysst bana i stavsborg efttersom jag ledsnade på att inte kunna åk i svartsjö på grund av att de e alldeles för mycke folk som ej har koll och inte kan köra. samt att man ledsnar på att ploga bana när det bara kommer massa folk som kör sönder banan o genar i kurvorna.
banan i stavsborg har jag och polarn lagt ner 10timmar på att få till med shysst bana och fina vallar jag vill ej ha detta förstört då jag gjorde denna så att jag o mina polare som har riktiga däck och snabba bilar kan åka utan att behöva ligga bakom massa andra bilar med vanliga däck som åker hit och dit o kör av o kör sönder vallarna och banan.
självklar är det okej att komma o åka men visa respekt för dom som gjort banan och kör efter egen förmåga o låt bli att åka av
plog pengen för stavsborg är 100kr per bil och dag om man har isdäck/rallybubbat
vanliga svennedubb kan hålla sig på svartsjö viken alternativt betala bra för sig och komma o åka, typ 500
kommer säkert bli massa snack om att jag inte äger isen och vise versa men jag har lagt ner jobb och soppapengar på att få till en shysst banan
så visa respekt och hänsyn tack.
vill ni inte betala lr ej kan hålla er på banan pga av att ni tar i förmycket lr inte kan köra så kan ni åka på hela jäkla långtarmen lr i svartsjö isåf för jag har inte lagt ner massa jobb för att folk ska komma och åka kors och tvärs över allt då kan dom som sagt åka på svartsjö viken
för jag har ingen lust att behöhva ploga banan varje kvart för att folk kör sönder den.
jag har gjort detta så att jag och mina polare ska ha shysst bana och köra på med inte alltför mycket folk ivägen.
det som gäller på banan är vänster varv och bilar ställes bara i "depån"
samma regler som på riktig bana som tex långsammare bil släpper om snabbare visa hänsyn osv...
tänk på detta
tack på förhand//Tobbe
de e jag tobbe grön audi s2/king cab plog bil lr roger blå kadett/vit audi quattro. undrar ni nått kan ni maila mig på flipflash@hotmail.com
de e vi som plogat kör inte sönder banan för oss men kom gärna o åk. betalar ni för er så är ju risken större att banan kommer vara kvar och skötas så det inte blir som i svartsjö.
jag kommer vara där större delen av dagen imorn..
blir det alltför mycket folk så blir det ingen rolig körning så sprid inte ut detta över alla forum och hela världen.
tänk på att är det mycket bilar på banan så vänta lite tills det lugnat sig lite...
tack på förhand
var bor du?
va nere precis och snyggade till vallarna efter diverse avåkningar idag och plogade bort lite snö från spåret.
okej jo känner sebbe som bor där...
vilken kåk bor du i då?
ska ner o åka lite nu med audin
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|