Allvarligt, HUR DJÄVLA SVÅRT KAN DET VARA????
Läser på highsider att Mats hoj ger tankslappers i hög fart. So what!! FIXA DET för tusan! Hur svårt kan det vara? Varenda 1000-kubikare gör 290 km/h rätt ur lådan och går rakt som en smörkniv i de farterna utan konstigheter. Hur svårt kan det vara att fixa till en hoj som går rakt? Och att inte ha det KLART när man kommer till banan? Amatörmässigt! Tom JAG skulle sett till att sådant funkade!
DESSUTOM, att inte få träna på Supersporthojen, för "att man inte vill slita på racemotorn"!!!! Jag tror jag ruttnar! Är det rookie-VM eller? "Ian Lougher har reservmotorn i sin hoj så jag får inte köra"
Vad är det här för trams?
Inte helt lätt att ställa in en hoj som ska klara underlag som motsvarar vanliga banor samtidigt som vissa partier är för ojämna för att kunna sitta på hojen.
Ian Hutchinsons landning på framhjulet nyss var riktigt hårig .. Att han räddade den med Komeprimerat bakdäck och påföljand kast var riktigt godis..
Men alla andra klarar det ju uppenbarligen! Slappt och dåligt är det! Verkligen synd för Mats, det verkar som han inte hittar riktigt rätt bland teamen!
Har sett highlightsen från de senaste dagarnas racing och det verkar råda ett eget mode bland förarna. Polisonger är ett måste-attribut, så jäkla ful-coolt!
Vad är Senior TT som ska köras i dag, dvs vad skiljer det från de andra klasserna?
I senior-TT får man väl ställa upp med vilken kubik som helst och jag tror även två-takt går bra.
Har sett highlightsen från de senaste dagarnas racing och det verkar råda ett eget mode bland förarna. Polisonger är ett måste-attribut, så jäkla ful-coolt!
Vad är Senior TT som ska köras i dag, dvs vad skiljer det från de andra klasserna?
Det är nog jättelätt för alla andra...
Kul att tappa kedjan vid depåstoppet
Någon som vet vad som hände med nummer 6 som inte fick köra vidare efter depåstoppet då "the spindel was crocked" (nånting där bak)?
Kul att tappa kedjan vid depåstoppet
Någon som vet vad som hände med nummer 6 som inte fick köra vidare efter depåstoppet då "the spindel was crocked" (nånting där bak)?
Och vad menar du med det? Att det skulle vara Mats kompetens det är fel på? Fattar inte vad du menar..
Vad är en "Tankslapper"?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |