Isle of Man TT Viasat sport motor

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Sitter och kollar nu,,,,,,,,,,, vilken del av hjärnan har de stängt av inna start kan man undrar.
Är det de där killarna som kallas för MÄN?:yoparty Och tjejer fick jag se.

Last edited:

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
En timme Isle of Man efter MotoGP-tävlingen idag. Hoppas de kör lite varje dag nu under tävlingarna.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Ikväll klockan 23:00 sänder Viasat Motor det tredje programmet från årets Isle of Man TT. Isle of Man är ett måste innan man kilar vidare, rekommenderas varmt! Flög över ifjol, nästa gång hade det vart roligare att köra mc dit.

Det finns inga ord som kan beskriva Isle of Man. Låter otroligt klyschigt men det är nog en klyscha som aldrig tidigare stämt så väl;)

En "tråkig" grej som jag tycker är att man i år infört maxfart i depån. 60km/h.. Fram till ifjol var det fri fart även i depån:D:Bugar
Förarna var iofs tvungna att stanna och sätta ner en fot innan de körde vidare in till depån, men det var coolt att se de wheelia in i depån för att tanka:banana

Har nog aldrig varit så lycklig tidigare i hela mitt liv som när jag var på Isle of Man. Att få åka runt banan med Mats Nilsson i bil, glassa omkring i depån, bo i depån (granne med McGuinness) och få prata och hälsa på de här galningarna. Helt otroligt!

Ni som köpt 2009 års utgåva av Isle of Man TT från Dukes får inte missa när jag går snett bakom Valentino Rossi och ser ut som en livvakt från 80-talet:D

Kan vi inte bygga om Åland till Nordens Isle of Man?:D

Ett härligt klipp från 2009: http://www.youtube.com/watch?v=KTGbEZoEbtQ

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Kollade precis Superbike-racet och det är ju helt stört vad fort de kör mellan murar och träd.

Butenuth

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2010
Hoj
Kraftig tyska med hängbröst
Bästa stället på jorden. Var där -04 och lade några varv. I en, öhh, högerstyrd Mondeo diesel. Om ni inte har Viasat så rekommenderas www.iomtt.com, gå till TT Live för webradio och leaderboard.

Chefskirurgen på ön brukar öppna med: "May I please ask all visiting bikers to wear leathers while riding so I can find all parts in case you crash". Vad han gör på fritiden? Bygger hopplösa dragracinghojar med typ gamla BSA-motorer som drivkälla.

Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Galet,jag som tycker kinnekulles avåkningszoner är kass blir rädd när jag ser dom! :)

Viasat motor blir bara bättre och bättre,tar dom in wsbk så är kanalen nära perfektion!

Henrik

Majk de Bajk

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
ZX10R -08
Vi har bokat IoM TT 2011, för tredje gången nu, och det är den ultimata upplevelsen vad gäller road racing.
Hoppas att vi ses där:tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Har oxå kollat på dom där galningarna i helgen. FI FAN alltså!! :)

Man får ju verkligen rysningar. HELT galet!! :tummenupp

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Väcker liv i färskaste isle of man tråden,har man tråkigt så finns det 4st avsnitt att ladda hem från årets tävling.
HD Theater Isle of Man TT 2010 finns bla på piratbukten.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping