Majk
Guest
aRWe skrev:Få se om man kommer nu, högervaden ser ut som en handboll efter lite badminton. Man kan gå på foten men det är inte mer.
Ja se sport man bara skadar sig fan vad synd hoppas du kryar på dig så du kan komma
Har varit ner och borrat ett HÅL i isen , där jag borrade var det 38 cm tjock is jag säger "stabilt".
Det ligger 3-5 cm hård raspig snö på isen vilket vore ge bra grepp både åt crossar och snöskotrar vi kan nog glömma plogning (det lönar sig nog inte att ploga) .Glömde natyrlich att ta med kameran ner på isen så bild utgår , men bilden hade sett ut som en fin Tavla och jag hoppas att det ser ut så här imorgon.
OBS klä er med vindtäta kläder ifall det blåser annars ni friisa ihjäl OBS
Morgondagens program: Samling hos mig vid 10,00 lasta av fordonen , ut på isen ca 10,30 köra upp en bana.
Antigen buskör vi eller ordnar nån sorts tävling , grillen tänds ca 11,30 sen är det fri grillning tills alla är nöjda , sen mer åka tills vi tröttnar.
Efter det åker alla hem med sina fordon duschar mm sen är dom som vill (dvs ALLA ) välkommna hem till mig ca 17-18 på kvällen då vi umgås och super oss redlöst fulla samt ragglar ner på nån krog och hoppas att vi bli insläppta
Är det någon som har en extra cross så hojta så lånar jag den samt hämtar och lämnar den
Good speed så syns vi imorgon... /Majk