Italien Vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Utan att ha sett matchen, men kärringlaget Italien vidare på en tillfilmad straff på övertid som sedan den största kärringen sätter... Usch.. man blir inte förvånad iaf. Vilka osportsliga tomtar som fuskar sig till kvarten. Hur kan de ens fira?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Det blev mycket bitterhet i denna tråd och det verkar inte vara ngn som gillar Italien... hoppas ni inte håller på Rossi... men å andra sidan har väl dubbelmoralen inga gränser.

Är det den svenska avundsjukan som uppenbarar sig för att ni inte kan spela fotboll? :hihi

FORZA ITALIA

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Hellre förlorar jag än fuskar till mig en straff genom att leka döende svanen och sedan jubla som jag välförtjänt vunnit VM...

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag skulle gärna sett att Sverige skulle filmat till sig seger mot Tyskland så det känns fel att klaga när Italien filmar till sig en vinst.

Santo skrev:
2264095 Det blev mycket bitterhet i denna tråd och det verkar inte vara ngn som gillar Italien... hoppas ni inte håller på Rossi... men å andra sidan har väl dubbelmoralen inga gränser.
Vad har Rossi med fotboll att göra?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
KalleNorton skrev:
Vad har Rossi med fotboll att göra?
Men vaffan, Kalle :mad:

Han avgjorde VM-finalen 1982 :7peta

Och blev skyttekung under samma VM. Sex mål!

Edit: "Paolo Rossi var den stora hjälten när Italien tog sitt tredje VM-guld 1982. Rossi hade varit avstängd för inblandning i en spelskandal men kommit tillbaka strax innan VM-slutspelet. Efter ett gruppspel där Italien inte imponerat och blivit hårt kritiserad vände allt. Rossi gjorde tre mål mot Brasilien (3-2) och i semifinalen mot Polen gjorde han båda målen (2-0). I finalen mot Västtyskland inledde Rossi målskyttet (3-1). Rossi blev med sina sex mål VM:s skyttekung. Rossi deltog även i VM-slutspelen 1978 och 1986."

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Santo skrev:
2264095 Det blev mycket bitterhet i denna tråd och det verkar inte vara ngn som gillar Italien...
Klart vi gör! Italien vinner sitt fjärde VM-guld i år :fakta

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Santo skrev:
2263988

Edit: inte för att hetsa men tänk på vilka ord du använder :7peta

Antar att det var "Spaggarna" du reagerade på? Det är väl inte mycket att hänga upp sig på, som att kalla en Svensk "svenne" ungefär? Fast nu var det lika mycket en referens till Italienska bollspelares spagettivrister, som verkar vika sig av vinddraget från vilken glidtackling som helst (för, hemska tanke, inte filmar väl dom) som en referens till att Itilen är spggetins förlovade hemland. Och bara så du inte får fel uppfattning, jag gillar det mesta med Italien, förutom deras fotbollsprimadonnor. :arsele

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Forza Italia :Bugar

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Hoppas verkligen att ukraina tar o vinner över de "italienskorna". Imponerande att de överhuvudtaget har tagit sig så här långt med tanke på att de inte direkt har spelat speciellt bra. Men de har tur.
Nej nu får vi hoppas att Svennis går till final och att de där får möta brasilien. Att argentina vinner är jag tveksam till. De spelade bra i gruppspelet, men mot mexico så var de inte så imponerande.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Joe Schmoe skrev:
2264619 Nej, nu tänker du på Argentina. Fuskfotbollens mästare!
Spotti och hans blåklädda frisörkompisar delar nog förstaplatsen med Argentina skulle jag säga. Usch!

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
KalleNorton skrev:
2264113 Jag skulle gärna sett att Sverige skulle filmat till sig seger mot Tyskland så det känns fel att klaga när Italien filmar till sig en vinst.

Jag håller inte med. Hade bara varit besviken om vi "bjudits" på en seger och att inte Australien gick vidare är ren och skär orättvisa. Nu är inte fotboll rättvist så nu gick Italien vidare men jag tvivlar starkt på att en domare som dömer straff för att en spelare snubblar i 95:e minuten av en utslagsmatch i VM får fortsätta döma. Synd om Australien och resten av världen.

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
Santo skrev:
2263446 Så han blev mutad efter att han gav Italien ett rött kort i början av andra :va

.... eller hade du otur när du tänkte :hihi

Nej men jag gillar bara inte Italien, ett gäng divor som springer omkring och tänker mer på sin frisyr än på resultatet. :blah

Airborne

Careful with that axe Eugene
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
929 '00
Lite uppfriskande med lite Italien-hat här på forumet, är trött på att lyssna på alla tjejers kärleksförklaringar till dessa typer :mad: Umgicks en tid med en Italienare och det räckte han öppnade käften på krogen så drogs ett gäng fnittrande blondiner till oss som flugor. De gör tydligen NÅTT rätt...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati