Okej måste få skriva av mig lite är så
.. Det börjar såhär som kanske några redan vet, att jag ska övningsköra för den lokala trafikskolan i stan. Först så har de ingen båge att låna ut till A1 och då får ja fixa min så den blev besiktad.. Sen på min första lektion den var på krypkörningsbanan, då satt läraren och sov halva min tid i en bil i jämte och hjälpte mig inte alls (kunde få samma råd av en kompis som ja fick av han när han väl var vaken).
Och så idag, min andra lektion, stadskörning. Åker dit med mcn till avtalad plats. Är där 10min innan. Står och väntar, hmm ingen lärare kommer. Det hinner gå 40min sen åker jag hem.. Han har inte testat att ringa min mobil om återbud, ingenting :S
Ska ringa till honom ikväll, vad ska ja kunna begära att få ut av gubben? En lektion på 60min kostar 600kr, så kan ja ta ut någon gratislektion tror ni ? Eller vad ska jag göra åt saken..
Vill byta trafikskola men finns ingen i närheten, den närmsta ligger 7mil bort
Vad ska ja göra?
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Och så idag, min andra lektion, stadskörning. Åker dit med mcn till avtalad plats. Är där 10min innan. Står och väntar, hmm ingen lärare kommer. Det hinner gå 40min sen åker jag hem.. Han har inte testat att ringa min mobil om återbud, ingenting :S
Ska ringa till honom ikväll, vad ska ja kunna begära att få ut av gubben? En lektion på 60min kostar 600kr, så kan ja ta ut någon gratislektion tror ni ? Eller vad ska jag göra åt saken..
Vill byta trafikskola men finns ingen i närheten, den närmsta ligger 7mil bort
Vad ska ja göra?