Jädrans coola rejs-ER6or

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Don Quixote skrev:
2657923 Absolut, men för egen del känns det nu lite avslaget. Jag ska ha min att åka bandagar o gata med (o några B-ERF :) ).
Coolt att ge sig på B-ERF med en ER6:a, jag tror faktiskt att med rätt förare i sadeln så kan den funka, dock blir det kämpigt på Anderstorps långraka.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
flykay76 skrev:
2658052 Nej den dog inte. Bara lite tillfällig koma på Swedies inrådan då det var så sjukt mycket negativ kritik och inget postivt kom ur diskutionerna som var tänkt från början...
Jag kommer att dra igång den eller skapa en ny när saker och ting har fallit på plats. Dvs priser, regler mm. Antagligen blir det inte förrän januari-februari. Men dom som sitter och grunnar på ER6or för race får gärna PMa mig för förhandsinformation och prisindikeringar...

.
Ähhhhhhhhhh... vi som bor i närheten åker in o terroriserar dig istället. :D

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Don Quixote skrev:
2657923 Absolut, men för egen del känns det nu lite avslaget. Jag ska ha min att åka bandagar o gata med (o några B-ERF :) ).
Det är lite lustigt att nu när småstadsmentaliteten drabbat SP, som gått och blivit BRF (B Racing Familjen), så ska de dela depå med just ERF. ERF har ju mer och mer börjat framstå som en fristad för frigjorda inom svensk RR, ett slags San Fransico, ett ställe där alla kan mötas, där kreativitet och trevnad frodas. BRF och ERF lär stå i skrap kontrast. Jag föreställer mig BRF förarmöten runt lägerelden med allsång ackompanjerad av en banjo. Jag undrar hur länge de orkar stå emot de friska demokrativindarna från ERF och hålla sin Berlinbur uppe?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...