Igår då jag var på väg hem, efter att set på film, kl var väl ca 23,
och ska kliva upp 04:45, så var jag alltså lite jäktad då det tar ungefär 25-30min att
åka hem. Jag åker efter en bil, och efter att tagit höger i en kurva, då även bilen körde till höger, så kör jag om.
Omkörningen görs i en liten lätt uppförsbacke i kombination med lätt höger sväng,,
och när jag kört om bilen, så ser jag en bil som håller på att vända (Baxar rynt o har sig),,, och jag tänker:
Vad fan håller han på med då, flytta på dig,,,, plötsligt så syns det där mycket bekanta blå-florerande färgen
efter hela sidan på bilen,,,, det är Harry Haffa!
Jag tänker: Faaaaaan!!!! Bromsar ganska hårt, så som tillhörande att hela frånten dyker ner mot backen= Det syns att jag bromsar!
Han slår på blåljusen,, men efter ca 2-4sek så slår han av dem,, han inser antagligen att
han inte kan göra ett skit! (och han står åt fel håll, så det tar väl
för lång tid att vända) Men man blir jävligt nödig iaf!
Man hinner tänka mycket i samma ögonblick då man ser polisen, OCH vet att man har gjort fel,
och att han kan hinna ifatt en.
Jag han o tänka: Kan jag dra honom, är det ett bra område o
gömma sig på?! Ska jag stanna i stället,, eller väntar jag o ser
vad han gör?!
,,,, som tur så håll man sig lite kall,, och såg efter vad han gjorde innan man växlade ner.
Men som tur så var han,,, ja, vad ska man säga, på bra humör ;O)
Hur tror ni at tni skulle reagera i liknande sitvation?!
Stanna, eller ge järnet, då ni vet att dem inte sett reg-skylten,
OCH tror/vet at ni kan dra ifrån?
(Sitter o förfestar lite för mig själv, så ursäkta alla eventuella fel)
och ska kliva upp 04:45, så var jag alltså lite jäktad då det tar ungefär 25-30min att
åka hem. Jag åker efter en bil, och efter att tagit höger i en kurva, då även bilen körde till höger, så kör jag om.
Omkörningen görs i en liten lätt uppförsbacke i kombination med lätt höger sväng,,
och när jag kört om bilen, så ser jag en bil som håller på att vända (Baxar rynt o har sig),,, och jag tänker:
Vad fan håller han på med då, flytta på dig,,,, plötsligt så syns det där mycket bekanta blå-florerande färgen
efter hela sidan på bilen,,,, det är Harry Haffa!
Jag tänker: Faaaaaan!!!! Bromsar ganska hårt, så som tillhörande att hela frånten dyker ner mot backen= Det syns att jag bromsar!
Han slår på blåljusen,, men efter ca 2-4sek så slår han av dem,, han inser antagligen att
han inte kan göra ett skit! (och han står åt fel håll, så det tar väl
för lång tid att vända) Men man blir jävligt nödig iaf!
Man hinner tänka mycket i samma ögonblick då man ser polisen, OCH vet att man har gjort fel,
och att han kan hinna ifatt en.
Jag han o tänka: Kan jag dra honom, är det ett bra område o
gömma sig på?! Ska jag stanna i stället,, eller väntar jag o ser
vad han gör?!
,,,, som tur så håll man sig lite kall,, och såg efter vad han gjorde innan man växlade ner.
Men som tur så var han,,, ja, vad ska man säga, på bra humör ;O)
Hur tror ni at tni skulle reagera i liknande sitvation?!
Stanna, eller ge järnet, då ni vet att dem inte sett reg-skylten,
OCH tror/vet at ni kan dra ifrån?
(Sitter o förfestar lite för mig själv, så ursäkta alla eventuella fel)