Men att rätta till de värsta stavfelen gör att det ser ut som någon över 14 har skrivit inläggen.
Vill man ha uppmärksamhet här på SH är det en bra strategi att stava fel.
Men inte om man vill ha vänner.
Ja, men min poäng var att du kanske ska göra det själv innan du gnäller på andra.
tell xempel?
Det där är bara nys. Skriv första ordet i det sammansatta ordet, tryck på joysticken (på en Sony Ericson), skriv nästa ord. Klart.Jag är fullt och fast övertygad om att det är funktionen T9 i var man/kvinnas mobiltelefon som orsakar den dramatiska ökningen av antalet särskrivningar. För den funktionen kan bara inte göra annat än o särskriva.....
Jag gick ut grundskolan och en bra bit till.
Ett riktigt akademikeryrke.Å du är "lapplisa" till yrket..................
Å du är "lapplisa" till yrket..................
bla bla
Jajamänsan. Lessnade på att sitta instängd på ett trist kontor utan att röra sig längre än till kaffeatuomaten med en bunt "viktiga papper".
Har jobbat med lite olika yrken men de flesta "fina" yrken (för er som värderar yrken i "fina" och "mindre fina") så sitter man still och bara är viktig. Satt still alldeles för länge i skolan i alldeles för många år så jag lessnade helt enkelt. Ville ha ett jobb där jag fick röra på mig och vara ute, värderade det högre än känslan av att ha ett sk "fint" yrke.
Skulle jag ångra mig nån dag har jag ju utbildningen kvar.
Det där lät mer som en ursäkt än en motivering.
Jag tar hellre ett välbetalt stillasittande jobb än ett jobb där jag rör mig och får dåligt betalt. Så länge jag skrattar hela vägen till banken så är jag helnöjd.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|