jällp mejj jöra spårrt hojj.cåmm bättre

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Jag tycker att vi lägger ner svenskan som språk och kör engelska rakt av?

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Heter det i går eller igår?
Eventuellt har trådskaparen själv särskrivit i sitt "rättstavade" inlägg.
Bara nyfiken.Var sjuk den dan man fick lära sig det i skolan.:)

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Kassa medarbetare? Röd hårig sjuk sköterska? Hel ställ? Skinn ställ? Driv paket? Olje byte? Däck köp? Ny köpt hoj?

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Men inte om man vill ha vänner.

All PR är bra PR. :rolleyes:

Håller med trådskaparen om att t ex sökfunktionen skulle fungera bättre om alla inlägg var korrekt gjorda.
Annars retar jag mig inte så mycket på stavningen. Om jag inte klarar av att tolka ett felstavat inlägg så sitter nog det problemet mest i min egen intelligens (extremfall undantagna). Jag friar hellre än fäller när det gäller läs och skrivproblem kontra lathet.

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
chänns såm många håller sej bårta från denn hår tråden...

Jag skrev denn inte för att klaga på vissa med lemmar utan för att upp märk samma problem et med att för stå vissa in lägg och att sök funk tio nen på spårthåjj.kåmm sållar bort 30% av svaren pga alla i sär skriv ning ar.

peace :såjaponken

Last edited:

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Jag är fullt och fast övertygad om att det är funktionen T9 i var man/kvinnas mobiltelefon som orsakar den dramatiska ökningen av antalet särskrivningar. För den funktionen kan bara inte göra annat än o särskriva.....

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag är fullt och fast övertygad om att det är funktionen T9 i var man/kvinnas mobiltelefon som orsakar den dramatiska ökningen av antalet särskrivningar. För den funktionen kan bara inte göra annat än o särskriva.....
Det där är bara nys. Skriv första ordet i det sammansatta ordet, tryck på joysticken (på en Sony Ericson), skriv nästa ord. Klart.

Last edited:

Kia

Guest
Å du är "lapplisa" till yrket..................

Jajamänsan. Lessnade på att sitta instängd på ett trist kontor utan att röra sig längre än till kaffeatuomaten med en bunt "viktiga papper".

Har jobbat med lite olika yrken men de flesta "fina" yrken (för er som värderar yrken i "fina" och "mindre fina") så sitter man still och bara är viktig. Satt still alldeles för länge i skolan i alldeles för många år så jag lessnade helt enkelt. Ville ha ett jobb där jag fick röra på mig och vara ute, värderade det högre än känslan av att ha ett sk "fint" yrke.
Skulle jag ångra mig nån dag har jag ju utbildningen kvar. :tummenupp

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jajamänsan. Lessnade på att sitta instängd på ett trist kontor utan att röra sig längre än till kaffeatuomaten med en bunt "viktiga papper".

Har jobbat med lite olika yrken men de flesta "fina" yrken (för er som värderar yrken i "fina" och "mindre fina") så sitter man still och bara är viktig. Satt still alldeles för länge i skolan i alldeles för många år så jag lessnade helt enkelt. Ville ha ett jobb där jag fick röra på mig och vara ute, värderade det högre än känslan av att ha ett sk "fint" yrke.
Skulle jag ångra mig nån dag har jag ju utbildningen kvar. :tummenupp

Det där lät mer som en ursäkt än en motivering.

Jag tar hellre ett välbetalt stillasittande jobb än ett jobb där jag rör mig och får dåligt betalt. Så länge jag skrattar hela vägen till banken så är jag helnöjd. :)

Kia

Guest
Det där lät mer som en ursäkt än en motivering.

Jag tar hellre ett välbetalt stillasittande jobb än ett jobb där jag rör mig och får dåligt betalt. Så länge jag skrattar hela vägen till banken så är jag helnöjd. :)

Vem har påstått att jag har dåligt betalt??? :va

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...