Abloy skrev:Anderstorp challange
Nu på Onsdag, i värsta rusningstrafik, kl 1600 kör vi årets upplaga av Anderstorps challange.
cut, cut, cut
Tomasol skrev:Jamen tjena du har stor koll Peter Janulf, ord-förande för Bushmen Riders MC.
cut, cut, cut
loser skrev:Vart anmäler man sig? Jag kan åka naken, får man pluspoäng för det?
Kan även ta med polarens 2-åriga son på hojen (han väger inte så mycket så det skall gå bra, om vi monterar honom lågt.)
Om man kör dubbat, och det gnistrar sådär fränt, får man ligga med Märta från Wifsta då? Frågorna är många, svaren få? (Hört rykten om att Kjell Lönnå skall vara speaker, sant? Isf respeCkT!)
Abloy skrev:Klart att du ska ha polarens kille på hojen, ingen har väl dött av lite friskluft, tänk bara att en hjälm till en sån liten kille viktar ner grymt mycket, men du gör som du vill.
Märta är bara kranskulla, hon kör inte hoj så hon föraktar vi. Hon kan du göra du vad du vill med.
Sen ett sista råd, fråga inte vad andra tycker. Det är mesigt.
loser skrev:Självklart kommer barnet att ha nytömda blöjor, och så lite skydd som möjligt (tror att det räcker med blöjor faktiskt), jag hade inte tänkt att vurpa ändå. Vurpar gör bara hojtjuvar, skenförsäkrare och kriminella badvakter!
Måste alltid fråga vad andra tycker! Jag har ingen egen åsikt och drömmer om att bli accepterad och älskad av andra människor. Eller vad tycker du???
Abloy skrev:Jag tror mer på dambinda för stringtrosor, fäst med gaffatejp.
Abloy skrev:Lilla mantorp challange
Nu på Onsdag, i värsta rusningstrafik, kl 1600 kör vi årets upplaga av LM-challange.
Nytt för i år är att vi kommer att köra med flaggor och laptimer, depåtavlor kommer att finnas får utlåning. Personlig säkerhetsutrustning, bra däck och bromsbelägg ger tidstillägg. Avsaknad av körkort eller indraget körkort ger pole position.
Gridshow kommere att hållas i centrala Sundsvall. Istället för vanlig stillastående presentation av av förarna kommer deltagarna att bjuda på hårresande bakhjulsåkningar genom skymda fyrvägskorsningar med lika många övergångsställen.
Tävlingen och gridshow kommer att filmas. filmen kommer sedan att säljas på högstadieskolor i Sundsvalls kommun. Syftet med försäljningen är bl.a. att rekrytera fler sporthojsförare med gott omdömme. Vinsten kommer oavkortat att gå till lobbygruppen "Fri RR på våra allmänna vägar", en grupp som arbetar aktivt för ett avskaffande av trafikpolisen.
VORmannen skrev:Tjena sig "Tomasol", kul med ditt anonyma inlägg.
Misstänker att du tog åt dig på något vis, undrar förstås genast varför
VORmannen skrev:Mvh Peter
Tomasol skrev:...Jag säga att det skedde inte några olyckor vid dessa pressbyrågäng åkningarna vad jag kan minnas...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|