Jättearg medtrafikant

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Kan bara instämma att man går igång på en R1:a - Sexiga som faaaaaaaaaen e dom alltså

Men don´t touch min R1:a bara

This is my R1:a. There are many like it, but this one is mine.
My R1:a is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
My R1:a, without me, is useless. Without my R1:a, I am useless. I must fire my R1:a true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will...
My R1:a and I know that what counts in this war is not the rounds we fire, the noise of our burst, nor the smoke we make. We know that it is the hits that count. We will hit...
My R1:a is human, even as I, because it is my life. Thus, I will learn it as a brother. I will learn its weaknesses, its strength, its parts, its accessories, its sights and its barrel. I will keep my R1:a clean and ready, even as I am clean and ready. We will become part of each other. We will...
Before God, I swear this creed. My R1:a and I are the defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life.
So be it, until victory is America's and there is no enemy.

:D

Skicka texten till Avicii kanske blir sommarens plåga

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Låter mer som att du har med MOT-TRAFFIKANTER o göra :D kan ju knappas vara på din sida om de inte tycker om dig :7peta

Deffinitionen av "smeka", menar du så som att du nuddade honom, då hade jag oxå blivit sur. men om du bara stod nära, äsch då får han ta o lugna ner sig. Jag kör sämre själv med hoj! jag har nuddat och bett om ursäkt, sånt händer men oftast så har man godare marignal än när bilarna står brevid varandra på en färja. Annars tycker jag väl allmänt att Lanesplitting funkar bra på svenska motorvägarna i KÖ i alla fall. så länge man bara ligger lite fortare än de andra

jetson

Guest
Haha den här tråden var lite pervers.

Detta fenomen kallas "nu ere vår igen, hajjar ni det bilistjävlar"

Vilket innebär i stora drag: bilister har inte sett en hoj på 6 månader och har således glömt att dessa tvåhjuliga fordonstyper existerar. När det då kommer något slags monster och försöker mentalt smeka svennecontainern så får denne panik. Förmodligen skrek föraren "VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT" inuti bilen, detta är min kvalificerade gissning.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS