Jävla drägg

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Skjut dem!! :kulspruta :kulspruta :machinegu

Blir så jävla trött på sånt här! Min hoj står på verkstad för tredje veckan, eftersom några puckon försökt sno den genom att bl a klippa kablar. :finger

Behöver jag tillägga att jag hade köpt den bara två mån före det hände och dessutom hade fått körkortet fyra dagar före och ska betala 3000 kr självrisk??? Kul för mig! :mad:

Lider med dig! Hoppas din hoj snart blir fixad och att du får ha den ifred fortsättningsvis.

/SheDevil

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Macaper skrev:
2457897 De var 3 och vi var 2, vilket från börjar inte är helt bra, så gjorde det enda jag kom på, under de snabba 10'delar innan man fattar att detta kan sluta rätt illa, rappade killen i mitten i bröstet med batongen så att han stöp och tog tag i killen till vänster.

Gjorde dem spaka att vi inte bara var "aja baja" utan kanske tom elakare än dem. Snodde deras bilnycklar och ringde farbror barbro. Självklart så skulle de anmäla oss för misshandel så fort de kom, men när svaret var "misshandel för att du har ramlat, näru, det går inte" så var det avklarat.

Fast visst, smart var det inte, de kunde lika gärna haft vapen och pangat ner oss, men arg, adrenalin, argare, så tänker man inte, handlar först så att säga.

Så egentligen inte så spännande, bara något som hände

Bra gjort gubben! :tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM