Jävla gnällkärring!

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Fan va sur jag blev!

Kom precis hem efter att ha kört tjejen till jobbet så kommer en kärring på 60+ bast och säger att min hoj bullrar när jag kör in den i garaget, och undrar om jag inte kan putta in den.

Nu är det så att garage infarten är uppåt och det skulle vara lite krångligt att putta in den, ganska stor risk att för eller senare rammla och tappa hojen.

Är inte som jag brukar stå och bränna gummi utanför garaget heller, kör sakta och med orginal dämpare så den låter inte ens.

Jag ber henne prova om hon orkar putta den och hon hänvisar till att det inte är hennes problem, och jag i min tur säger att det inte är någon jävla cykel och undrar om hon tycker folk ska putta in deras bilar också!?.

Suck! va sur man blir.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Bara att strunta i vad hon säger. Ingen kan komma och gnälla över att ett fordon som SBP har godkänt bullrar för mycket.

Köp ett par Peltor-kåpor och skicka till henne, som en anonym present. Jättekul. :D

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
McB skrev:
Bara att strunta i vad hon säger. Ingen kan komma och gnälla över att ett fordon som SBP har godkänt bullrar för mycket.

Köp ett par Peltor-kåpor och skicka till henne, som en anonym present. Jättekul. :D

LOL!! :crash :bow :tummenupp :D

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
rougie skrev:
Fan va sur jag blev!

Kom precis hem efter att ha kört tjejen till jobbet så kommer en kärring på 60+ bast och säger att min hoj bullrar när jag kör in den i garaget, och undrar om jag inte kan putta in den.

Nu är det så att garage infarten är uppåt och det skulle vara lite krångligt att putta in den, ganska stor risk att för eller senare rammla och tappa hojen.

Är inte som jag brukar stå och bränna gummi utanför garaget heller, kör sakta och med orginal dämpare så den låter inte ens.

Jag ber henne prova om hon orkar putta den och hon hänvisar till att det inte är hennes problem, och jag i min tur säger att det inte är någon jävla cykel och undrar om hon tycker folk ska putta in deras bilar också!?.

Suck! va sur man blir.

Förstår dig, men skit i henne. Kör på som vanligt.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Gnälliga grannkärringar kan man bli tokig på..
Iof så hånflinar jag åt dom nuför tiden..
Men när en kärring tyckte att mina vinterdäck till bilen inte skulle få ligga i källaren pga att det luktade gummi höll hennes liv på att bli avslutat...

Eftersom dessa gnäll människor inte har nått liv utan lever för att gnälla så ska man nog tycka synd om dom...

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Iceman1975 skrev:
Eftersom dessa gnäll människor inte har nått liv utan lever för att gnälla så ska man nog tycka synd om dom...

Så sant så! Men det är ju inte ovanligt någonstans i hela samhället. Om någon kommer på en förklaring till varför viss måste hitta något fel i alla situationer så pm:a gärna den förklaringen till mig! Jag är nyfiken.

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
På nåt underligt sätt är folk vars liv går ut på att hitta fel och gnälla på andra jämnt utspridda över hela landet i varje län, i varje stad, på varje gård.

Brukar försöka ignorera dom bara, är oftast ingen idé att ödsla energi på dom då det bara ger dom mer motivation att fortsätta.

Putta lugnt.. ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Vad är peltor-kåpor?

Köp vance&hines istället :D

750RR

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
peltor-kåpor är nog hörselskydd om jag inte har fel för mig :)
Stod peltor på de fina grejjerna man hade i lumpen, hörde allt förutom skotten ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Casca skrev:
peltor-kåpor är nog hörselskydd om jag inte har fel för mig :)
Stod peltor på de fina grejjerna man hade i lumpen, hörde allt förutom skotten ;)

vill du fortfarande ha ZXRdelarna? du får dem nog billigt....

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
rougie skrev:
Fan va sur jag blev!

Suck! va sur man blir.

Sätt ut en karta och en tid så kan säkert en och annan från Sporthoj komma förbi och visa hur det ska låta!
Ska vi säga kl 23:36 ikväll? :D

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Nästa gång hon gnäller så säg bara

-"I vanliga fall blir jag ledsen när folk kommer fram och säger så, men i ditt fall så blir jag bara så lycklig." , med en arrogant ton.

Sen tar det ett halvår innan hon fattar något - under den tiden får du vara i fred.

Eller säg att det är känsliga grejjer som kan explodera om man puttor dom utan smörjning av kastrylavkännarsensorn eller nåt... 'Akta nu smäller den !!'.

Eller blåneka... säg att du aldrig har den igång på området... fast det är uppenbart att du har det.

Sen skaffar du några balla pipor på hojjen också, så hon kan relatera lite.

Jag har själv originaldämpare på min sykkel, kör den ända fram till porten om jag ska äta / hämta nåt, väntar bara på klagomål... men det var fastighetskötare som föreslog det när dom förklarade att dom inte hade garage lediga.

Det är bara skoj med människor som har tid att gapa över sånt.. roa dig kungligt med dom.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...