Jävla grannar:(

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Burre skrev:
Bah, ni tror att ni har det jobbigt?
Har ett par grannar som har 3 smågrabbar i åldern 5 till 7. Varenda jävla morgon runt kl 07.00 är de uppe och lirar bandy ute på gården. Värre blir det när minstingen börjar grina och skriker efter mamma, som går ut och skäller ut den äldsta så han blir ledsen. Till slut står där en mamma som skriker och 3 barn som gråter...

Haha,,, känner igen mig! Har själv 2 småsyskon som e 6 o 7 eller nått sånt :crash

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Svårt det där med missbrukargrannar, eller grannar av annat slag som fått sig en lägenhet tilldelad av de sociala myndigheterna. Jag vet inte hur det är numera, men förr var det praktiskt taget omöjligt att få dem vräkta oavsett vilket helsike de ställde till med för sina grannar.

Själv bor jag på landet och har inga grannar, i den vanliga bemärkelsen. Men varje dag kör det en massa motorcykelhuliganer förbi min uppfart. Vrooom, vrååål, brrrm osv. Fast jag klagar inte. Tycker faktiskt att det är ganska trevligt. :hej

Edit: om hunden inte får vara inomhus om nätterna kan du vända dig till djurskyddsmyndigheterna och begära att de tar hand om den.

Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
släpp lös hundfan om du nu vågar ta i den. Så den springer bort för dem.
Har själv haft grannar som minsan klagade på motorcykelljud men tydligen tyckte hundskall halva dygnet var fint.
Så fort nånting rörde sig i närheten där hundfan stod bunden så vrålade den i en kvart, så man kunde knappt röra sig på sin egen gård. Kastde iaf snöboll i skallen på hundfan när ingen såg, men tyvärr lät den ännu högre då.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Silwer skrev:
släpp lös hundfan om du nu vågar ta i den. Så den springer bort för dem.
Har själv haft grannar som minsan klagade på motorcykelljud men tydligen tyckte hundskall halva dygnet var fint.
Så fort nånting rörde sig i närheten där hundfan stod bunden så vrålade den i en kvart, så man kunde knappt röra sig på sin egen gård. Kastde iaf snöboll i skallen på hundfan när ingen såg, men tyvärr lät den ännu högre då.

Det är så att de släpper ut den genom dörren bara och stänger om sig så den är lös och vill in.....

Bingo jag ska ringa Miljö och Hälsoskyddet på tisdag....

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia AF-1 125 Sintenesi Replica -89, Yamaha YZ 125 -01
Tycker jag inte att det borde vara sååå svårt att enbart få bort hunden. Bara att ringa och klaga ett antal gånger och även be några till göra samma sak så dom skickar ut nån som kollar upp det. Hunden kan ju inte må bra..

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Fredrick skrev:
Tycker jag inte att det borde vara sååå svårt att enbart få bort hunden. Bara att ringa och klaga ett antal gånger och även be några till göra samma sak så dom skickar ut nån som kollar upp det. Hunden kan ju inte må bra..

Som jag skrev tidigare i tråden hjälper inte det så mycket med tanke på vad som händer egentligen......

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept