marsianmejler
Sporthojsnörd
Man är inte ens förskonad telefonterrorn fastän man bara har mobiltelefon. Hittills har telefonförsäljare av hävd inte ringt mobiler, men det är alltmer på väg åt helvete. Och vad värre är, det verkar inte finnas något sätt att undslippa, typ NIX-registret.
Jag hatar innerligt Svensk Direktreklam som har börjat ringa mig i tid och otid. SDR har dessutom alltid ovanan att ringa precis när jag är utomlands också så att jag dessutom måste BETALA för skiten. Då det en gång hände sig så att de ringde medan jag var inom Sveriges gränser upplyste jag dem om min uppriktiga önskan att aldrig mer bli uppringd av dem. Men det gick inte, eftersom de slumpar numren.
Jaha. Så det finns inget att göra åt? Förutom att spränga deras kontor....
Jag hatar innerligt Svensk Direktreklam som har börjat ringa mig i tid och otid. SDR har dessutom alltid ovanan att ringa precis när jag är utomlands också så att jag dessutom måste BETALA för skiten. Då det en gång hände sig så att de ringde medan jag var inom Sveriges gränser upplyste jag dem om min uppriktiga önskan att aldrig mer bli uppringd av dem. Men det gick inte, eftersom de slumpar numren.
Jaha. Så det finns inget att göra åt? Förutom att spränga deras kontor....
Last edited: