Jävla idioter, hur tänker vissa människor?!?!?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Yamaha_Tobbe skrev:
2189129 det inte knoppen kan tänka ut får kroppen lida för (fängelse alt. piskrapp?)

det hände här i täby på ängsholmsbadet, en tjej som dog för att någon hade spetsat nån slags flagstånd i botten
Här i trakten så åker det alltid dykare innan de är officielt öppet på badplatserna, ett år hittades en spark. :3freak

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
foobar skrev:
2188990 Bondjävel... Jag hoppas att han knullat sitt sista får iallafall. Något annat än fängelse var väl inte aktuellt?

Fängelse är inte nog, avrättning på plats vore det rätta !!!

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
burner skrev:
2189138 Jo, det är också helt sjukt.
Det hände även i Ånnaboda(Örebro) då några monterat vassa järnspett precis under hopptornet.

Som tur var så var en någon som simmade runt och upptäckte det innan någon hoppade från hopptornet.

Har också hänt här uppe i jämtland tyvär..som tur va det ingen som kom till skada.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
General E skrev:
2189133 Mera nackskott. Försvaret ska ju omorganiseras så det finns ju resurser....

Levande mål som träning till värnpliktiga vore lämpligt, bara brassa på med Tskpén eller ksp:en så är dom borta sen. :3freak

KidNasty

Inte bara tuffa killar som har tatuering
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Hojlös... Men drömmer om en R1-07 eller nyare.
General E skrev:
2189128 Nackskått.

Finns ju en annan historia också med folk som satt upp pålar nedanför hopptorn, vet inte om det är sant iofs.

Nu ska jag logga ut och sätta upp en lina i slutet över en nedförlutande cykelväg i några minuter, för det tycker jag verkar smart.

Även i kollevik i Karlshamn för många herrans år sedan...

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -99
burner skrev:
2189138 Jo, det är också helt sjukt.
Det hände även i Ånnaboda(nära Örebro) då några idioter monterat vassa järnspett precis under hopptornet.

Som tur var så var en någon som simmade runt och upptäckte det innan någon hoppade från hopptornet.

hänt här i gävle oxå,järnspett under hopptornen nån som hitta dom innan nån hoppa som tur var

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Slappa skrev:
2189155 Levande mål som träning till värnpliktiga vore lämpligt, bara brassa på med Tskpén eller ksp:en så är dom borta sen. :3freak

Varför vara så snäll, låt Strv 122 ha levande mål.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Yamaha_Tobbe skrev:
2189129
det hände här i täby på ängsholmsbadet, en tjej som dog för att någon hade spetsat nån slags flagstånd i botten

När hände det? När jag var liten och bodde i Täby så gick det en massa rykten om att någon/några hade satt spetsiga pålar under hopptornet, men jag trodde att det bara var rykten? Folk är inte kloka :huvet

Micke

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Pluggen skrev:
2189258 När hände det? När jag var liten och bodde i Täby så gick det en massa rykten om att någon/några hade satt spetsiga pålar under hopptornet, men jag trodde att det bara var rykten? Folk är inte kloka :huvet

Micke

det var tydligen en massa år sedan.. va säkert det du hörde. kanske va spett eller flaggstång. minns inte så noga men hemskt var det iaf. en annan sak på tal om mordförsök var någon psykopat som hade fäst rakblad i ruschkanan på vandisbadet vid sveavägen. hon hade tydligen skrikit rätt friskt :rolleyes:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Yamaha_Tobbe skrev:
2189264 det var tydligen en massa år sedan.. va säkert det du hörde. kanske va spett eller flaggstång. minns inte så noga men hemskt var det iaf. en annan sak på tal om mordförsök var någon psykopat som hade fäst rakblad i ruschkanan på vandisbadet vid sveavägen. hon hade tydligen skrikit rätt friskt :rolleyes:

Folk som gillrar sådana här fällor skulle tvingas att själv fastna i dem :mad:

henlin

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
636
Hahaha, finns det något hopptorn i hela världen där inte NÅGON vid något tillfälle ett par år tillbaka i tiden preparerat nedslagsplatsen med vassa pålar? Troligen samme ondskefulle NÅGON vars idoga arbete har gjort att varje vattenrutschbana vid något obestämt tillfälle varit försedd med rakblad som skurit de åkande till pommes frites. För det kan väl inte vara så att den där kompisens storebrors jobbarkompis som alltid är källan i såna här historier inte går att lita på? :va

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
henlin skrev:
2189428 Hahaha, finns det något hopptorn i hela världen där inte NÅGON vid något tillfälle ett par år tillbaka i tiden preparerat nedslagsplatsen med vassa pålar? Troligen samme ondskefulle NÅGON vars idoga arbete har gjort att varje vattenrutschbana vid något obestämt tillfälle varit försedd med rakblad som skurit de åkande till pommes frites. För det kan väl inte vara så att den där kompisens storebrors jobbarkompis som alltid är källan i såna här historier inte går att lita på? :va

För några år sedan hittades pålar under ett hopptorn här i luleå. Det var i de lokala tidningarna och hela hoolabaloot med poliser osv. Jag har inte hört detta från min farmors brorsas barnbarns partners polare ;)
Edit: De med lokalkännedom kanske vill veta att det var i trolltjärn på bergnäset nå'n hade velat ta livet av oskyldiga.
:fatta!

Last edited:

JOCKE34

Hondaflyer
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Honda CBR 600 RR -03
vajer

helsjukt sånt där..själv har jag varit med om att nån jävla idiot spännt upp en jävla tvättlina över broräcke.???????
hur lätt är det o se en sån även i dagsljus?

puckon.mordförsök garanterat.

Reco

Blessed from above
Gick med
7 Dec 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R -98
henlin skrev:
2189428 Hahaha, finns det något hopptorn i hela världen där inte NÅGON vid något tillfälle ett par år tillbaka i tiden preparerat nedslagsplatsen med vassa pålar? Troligen samme ondskefulle NÅGON vars idoga arbete har gjort att varje vattenrutschbana vid något obestämt tillfälle varit försedd med rakblad som skurit de åkande till pommes frites. För det kan väl inte vara så att den där kompisens storebrors jobbarkompis som alltid är källan i såna här historier inte går att lita på? :va

Så du har alltså aldrig hört nåt om det på nyheterna? Skaffa TV...

Järnspett under hopptorn har man sett och hört om för många gånger..
En del människor borde åtgärdas
:fatta!

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Så illa gick det inte för mig, inte ens i närheten.. det jag råkade ut för var att en hästägare knutit upp omärkta rep över vägen för att leda över sina hästar.

Ingen varningsskylt eller något som markör på repen. Det som räddade mig var att jag såg 15 islandshästar i full karriär på väg över vägen.

Full broms (stoppie med Guzzi Daytona, mycket järn i luften!) o stannade 50 cm från första repet...

Uppeldad som f-n tänker jag förklara för hästägaren vad jag anser om hans tilltag.. men eftersom karln visar sig vara islänning så blir det antiklimax då det enda som jag förstår som han säger är "kawasaki". Undrar fortfarande vad han yrade om...

Fighter skrev:
2188922 En bonde som skulle leda sina får över en väg här på gotland för några år sen spännde upp en taggtråd i lagom höjd för halsen för hojåkare. Det slutade med att en hojåkare kom åkande och tråden kapade halsen på han, huvudet satt kvar i hjälmen när de fann han:(

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
>Hanning< skrev:
2189169 hänt här i gävle oxå,järnspett under hopptornen nån som hitta dom innan nån hoppa som tur var
Såna rykten går det i alla kommuner jag har varit i.
Fake or real? Ingen aning!

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Banane skrev:
2189495 Så illa gick det inte för mig, inte ens i närheten.. det jag råkade ut för var att en hästägare knutit upp omärkta rep över vägen för att leda över sina hästar.

Ingen varningsskylt eller något som markör på repen. Det som räddade mig var att jag såg 15 islandshästar i full karriär på väg över vägen.

Full broms (stoppie med Guzzi Daytona, mycket järn i luften!) o stannade 50 cm från första repet...

Uppeldad som f-n tänker jag förklara för hästägaren vad jag anser om hans tilltag.. men eftersom karln visar sig vara islänning så blir det antiklimax då det enda som jag förstår som han säger är "kawasaki". Undrar fortfarande vad han yrade om...

utdelades det inte ens en straffspark då? kroppsspråket har ju inga speciella dialekter ju, om man säger.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
För några veckor sedan höll jag på att köra på en träbalk (grov planka) som någon hade tappat av en kärra, sånt tycker jag också kan vara läskigt. Då det hände mig så hade jag en bil framför och en som såg att jag kom i hög hastighet så han varnade med ljusen och bilen framför bromsade in dock var det bara flyt att jag missade den.

Sen finns det ju småbarn som tycker detta är jätte spännade att se vad som händer om man lägger fram saker i trafiken.

Låter riktigt läskigt med alla händelser ni beskriver :död

Unidoc

&#1087;&#1088;&#1077;&#1079;&#1080;&#1076;&#1077;&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Fighter skrev:
2188922 En bonde som skulle leda sina får över en väg här på gotland för några år sen spännde upp en taggtråd i lagom höjd för halsen för hojåkare. Det slutade med att en hojåkare kom åkande och tråden kapade halsen på han, huvudet satt kvar i hjälmen när de fann han:(
Vilken jävla idiot :mad:
Hoppas den jäveln fick nått straff för denna grej också?
En stor jävla omgång stryk skulle skithögen ha också...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024