javisst.morlock skrev:Otur.
Snacka kan du göra med polarna.
Victor skrev:Oroa dig inte för henne, hon hittar säkert någon annan ganska snart.
Edit: Är det fullmåne? Varför är alla trådar så konstiga?
Victor skrev:Oroa dig inte för henne, hon hittar säkert någon annan ganska snart.
Edit: Är det fullmåne? Varför är alla trådar så konstiga?
CJ900RR skrev:dom bara ligger med en och sedan så är man som luft för dom
nu har jag fått nog. ska bli erimit i tibet.
CJ900RR skrev:dom bara ligger med en och sedan så är man som luft för dom
Starstriker skrev:Du, imorrn kommer du vara glad över att hon bara vill vara polare!
Själv kom jag just hem från krogen. Vi var ett gäng som hamnade på Lokal på Kungsholmen. Vi drack totalt 20 bira, 6 x 6 cl whisky och fem glas vin. Notan landade på 496.- Inte så tokigt va?
Klarar mig utan
Får mig att tänka på historien om finnen som bara en vecka efter att ha träffat tjejen går till prästen och säger att han vill gifta sig.Zlide skrev:Begär öppet köp, ifall du ångrar dig o testa flera innan du bestämmer dig...
Men sluta nu....CJ900RR skrev:dom bara ligger med en och sedan så är man som luft för dom
vadå? först i mål vinner väl?TinaTjejen skrev:du kanske var kass?
CJ900RR skrev:"vi kan väl vara vänner?"
vadå vara vänner? jag har ju redan massa vänner. dumma kossa
Starstriker skrev:Du, imorrn kommer du vara glad över att hon bara vill vara polare!
Själv kom jag just hem från krogen. Vi var ett gäng som hamnade på Lokal på Kungsholmen. Vi drack totalt 20 bira, 6 x 6 cl whisky och fem glas vin. Notan landade på 496.- Inte så tokigt va?
Klarar mig utan
Nej nej, dom var bara väldigt många som delade på drickat...Coola Ola skrev:Med tanke på att du kommer ihåg exakt antal och notan på kronan när så måste du ha spillt ganska mycket på golvet va?
Ja och vinsten är ensamma hemmakvällar verkar det somCJ900RR skrev:vadå? först i mål vinner väl?
Coola Ola skrev:Med tanke på att du kommer ihåg exakt antal och notan på kronan när så måste du ha spillt ganska mycket på golvet va?
CJ900RR skrev:javisst.
"vi kan väl vara vänner?"
vadå vara vänner? jag har ju redan massa vänner. dumma kossa
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|