Jävla tjäjer

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
LindénsBönpall skrev:
men nu har väl ingen sagt att ALLA killar gör så..menade bara att ni killar är inte några änglar direkt..och välkommen till många tjejers värld :klappar

Nej, då kan man ju inte komma tebax för påtår :krama
Och är hon kass, ja då får man ju göra sin plikt å lära upp'na så att inte nästa blir besviken åxå. Man skall tänka på sina stackars olycksbröder :mattias

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Stortryne skrev:
Nej, då kan man ju inte komma tebax för påtår :krama
Och är hon kass, ja då får man ju göra sin plikt å lära upp'na så att inte nästa blir besviken åxå. Man skall tänka på sina stackars olycksbröder :mattias

:D
Lära upp har jag fått göra en och annan gång. :gnissla
Gud så jävla taffligt det kan vara.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
LindénsBönpall skrev:
men nu har väl ingen sagt att ALLA killar gör så..menade bara att ni killar är inte några änglar direkt..och välkommen till många tjejers värld :klappar
Jag har aldrig legat med en tjej som jag vet har haft känslor för mig och jag inte har haft det tillbaka. Eller jo... :död Men då har det varit öppna kort och hon har vetat vad som har gällt. Och jag har aldrig behandlat en tjej som luft efteråt :mattias

Näe jag vet vad jag ska ha nu. Grannkvinnan är singelmorsa, 30-35 år gammal men tight som en 19-åring. Väldigt söt faktiskt. Ska nog lägga in en stöt där :hihi

Får vara slut med er kvinnor yngre än 30. Väx upp :mad:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
CJ900RR skrev:
Jag har aldrig legat med en tjej som jag vet har haft känslor för mig och jag inte har haft det tillbaka. Eller jo... :död Men då har det varit öppna kort och hon har vetat vad som har gällt. Och jag har aldrig behandlat en tjej som luft efteråt :mattias

Näe jag vet vad jag ska ha nu. Grannkvinnan är singelmorsa, 30-35 år gammal men tight som en 19-åring. Väldigt söt faktiskt. Ska nog lägga in en stöt där :hihi

Får vara slut med er kvinnor yngre än 30. Väx upp :mad:

:tummenupp
Du anar inte hur mycket man blir uppskattad av en sån person. Och kan uppskatta tebax, naturligtvis.

*Klapp på axeln* Det löser sig alltid, på ngt sätt. Lev livet för livet lever det inte till dig.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jo man känner igen sig om må förjävligt kan man göra efteråt, tro mig jag vet tyvärr.. :huvet
Finns det något värre än: Kan vi inte bara vara vänner?

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Xyron skrev:
Jo man känner igen sig om må förjävligt kan man göra efteråt, tro mig jag vet tyvärr.. :huvet
Du har ju KK :rofl
Nu med KK.. fasen har detta blitt ett sex forum?

Jonathan

Guest
LindénsBönpall skrev:

Hmm.. Såg att du bodde i tierp och pluggar..

Vad heter du?
Gammal?

Jag måste vet ALLT som händer häromkring! :4skrika

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Xyron skrev:

Klart som fan att det finns värre....!!! Det fanns t.ex en tråd som handlade om ofrivilligt farsaskap nyss. DET måste väl vara miljoner ggr. värre. :gnissla

Visst....att bli spolad är förmodligen inte det roligaste att uppleva...men vaffan.. det är inte jordens undergång heller.

Testa nån ny brud, du kanske t.o.m kommer att göra likadant nån gång. Du är väl inte mer än människa du heller. Man måste prova sig fram lite, och för det kan man väl tusan inte gå o bli kär varenda gång. Det skulle man aldrig orka. :rolleyes:

MEN alla är såklart olika o känns livet som piss o pest...då är det bara att beklaga.

//MH

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Madhonda skrev:
Klart som fan att det finns värre....!!! Det fanns t.ex en tråd som handlade om ofrivilligt farsaskap nyss. DET måste väl vara miljoner ggr. värre. :gnissla

Visst....att bli spolad är förmodligen inte det roligaste att uppleva...men vaffan.. det är inte jordens undergång heller.

Testa nån ny brud, du kanske t.o.m kommer att göra likadant nån gång. Du är väl inte mer än människa du heller. Man måste prova sig fram lite, och för det kan man väl tusan inte gå o bli kär varenda gång. Det skulle man aldrig orka. :rolleyes:

MEN alla är såklart olika o känns livet som piss o pest...då är det bara att beklaga.

//MH

Visst är det så att det finns värre saker men det är fan inte kul..
Jag har blivit "utsatt" för det och utsatt folk för det själv

Sant alla är olika och tur är väll det? :fyllisar

Gabor

Guest
tjäjär är det underbaraste som finns ..... :tuttar :pannkyss :banana

...och bland det värsta som kan drabba oss killar.... :näsblod :brinnerup

IronMike

Guest
Fifan..

Råka också ut för en Quinna med ett riktigt "karl-sinne" för ett tag sen, dagen efter kände jag mig som värsta horan, då jag fick det svart på vitt att jag bara var en leksak över natten. Hade aldrig ens trott att man kunde känna sig billig...

:näsblod :fatta! :4skrika

Gabor

Guest
IronMike skrev:
Fifan..

Råka också ut för en Quinna med ett riktigt "karl-sinne" för ett tag sen, dagen efter kände jag mig som värsta horan, då jag fick det svart på vitt att jag bara var en leksak över natten. Hade aldrig ens trott att man kunde känna sig billig...

Visst är det underbart härligt att bli fullständigt utnyttjad, å sen inte behöva bry sig... :tummenupp

Hur mycket fick du betalt ??

IronMike

Guest
tassen skrev:
Visst är det underbart härligt att bli fullständigt utnyttjad, å sen inte behöva bry sig... :tummenupp

Hur mycket fick du betalt ??
Haha.. jadu, jag borde tagit betalt för de där. Kännt mig billig sen dess :huvet

Men men, de kanske jämnar ut sej..

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
R eller Motard ?
IronMike skrev:
Fifan..

va nesligt :mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras