Kör man i jeans får väl väl skylla sig självlasse kongo skrev:2330579de är kul men det gör ont....
Kör man i jeans får väl väl skylla sig självlasse kongo skrev:2330579de är kul men det gör ont....
Svenssson skrev:2338009Kör man i jeans får väl väl skylla sig själv
Exakt, samt att ju lägre en sak är desto mer märks hastighetenLoy skrev:2339898Saken är ju den att ju mindre en cyckel är desto mindre Hk behövs för det ska kännas att det är bra drag och fart i sakerna.
Lundgren skrev:2339910Exakt, samt att ju lägre en sak är desto mer märks hastigheten
Jo klart som fan du ska köpa eh sån så vi kan ut o gasaMr EmCom skrev:2337916då gasar du inte tillräkligt
asså är det inte en vanlig fiddy du snackar om??
ioförsig en pitpro eller va dom heter å dom är väll typ lyxmodel... det finns billiga för typ 7900 ska nog köpa en sådan...
Loy skrev:2339898Saken är ju den att ju mindre en cyckel är desto mindre Hk behövs för det ska kännas att det är bra drag och fart i sakerna.
word, jag är nästan trött på min gullunge, känns som att man bemästrar kraften bra nu och det är dags att gå vidarelorkan skrev:2339892Köp en 25kw så ska du få se på drag. Och efter det kan du köpa en tung, så ska du få se på drag. Säkert roligt i början, men en sån liten tröttnar man nog fort på..
Köp en motard på runt 650cc. Då jävlar har du drag så du klarar dig Ett par månader iaflorkan skrev:2339892Köp en 25kw så ska du få se på drag. Och efter det kan du köpa en tung, så ska du få se på drag. Säkert roligt i början, men en sån liten tröttnar man nog fort på..
-Rosen- skrev:2340922word, jag är nästan trött på min gullunge, känns som att man bemästrar kraften bra nu och det är dags att gå vidare
Fuzzman skrev:234092814hk minimoto är ite att leka med
första gången jag körde kändes 70blås som ca 250km/h
Madrock skrev:2359778körde en 80cc cross igår inte alls lika kul... det e ju fan som att glida runt med min gammla dt (70cc m.m....) Workzbiken tar cross lätt enligt mig.
Madrock skrev:2359778körde en 80cc cross igår inte alls lika kul... det e ju fan som att glida runt med min gammla dt (70cc m.m....) Workzbiken tar cross lätt enligt mig.
AntiAntonAnt skrev:2364839Körde också en sån dirtbike häromdagen. Ett av det mest meningslösa man kan hålla på med. Fan roligare och köra Yamaha PW 80.
Haha! Skulle "workzbiken" ta en cross cykel i samma kubik klass? Skulle inte tro det, vare sig i effekt eller lätthanterlig.
Dirtbikes, pocketbikes osv, är och kommer förbli att vara leksaker för folk som vill vissa upp sig lite, pryl freaks.
Och tror mig, om du kör ordentligt med en 65cc cross eller en 80cc (full gas hela tiden) så kommer du märka att det är liiite mer drag än i en 4-takt dirtbike.
Svenssson skrev:2341909Köp en motard på runt 650cc. Då jävlar har du drag så du klarar dig Ett par månader iaf
Ett ord: gokart. Tur jag sålde den annars hade jag inte haft körkort...Loy skrev:2339930Precis, därför det känns som det går hur jävla snabbt som hellst att åka snowracer i 80
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|