Jävlas med någon... Tips?

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
(Drunk mode on)
Har inte läst igenom hela tråden men varför in te bara ta lite sprändeg och blåsa hans brevlåda full med post åt ********!!! Lagom harmlöst. Ingen blir skadad!
(/Drunk mode off)

Dom som gör något elakt mot hundar! :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Klabbe85 skrev:
(Drunk mode on)
Har inte läst igenom hela tråden men varför in te bara ta lite sprändeg och blåsa hans brevlåda full med post åt ********!!! Lagom harmlöst. Ingen blir skadad!
(/Drunk mode off)

Dom som gör något elakt mot hundar! :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu
Helt enligt min linje. :tummenupp + :tummenupp
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Hade en ganska glupsk tax för några år sedan. en jul hade vi fått en chokladask med fin mörk choklad av en vän till familjen. Hunden var ensam hemma och hittade asken...
Det man såg sen när man kom hem var ca 20 spyor och en skamsen hund som låg och skämdes :) Han hade iaf sparat körsbärslikören. Tack vare att hunden spydde så klarade han sig, annars hade det varit godnatt...

Back to topic nu :) Vill man jävlas riktigt mycket så går det bra att knacka en ruta på bilen. Knacka bara en åt gången, då det går på en självrisk om man tar flera. så fort en ruta är lagad... ta nästa. :)
 

Belfrage

Prylbög
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB..., Minimoto
Den milda metoden:
Häll bromsvätska på hans bil.

Den onda metoden:
Sätt eld på hans bil. Skicka sedan ett hotbrev till honom där du skriver att han ska stå näck e timme på en stor och känd plats.
"om du inte står där näck mellan 13-14 så brinner ditt hus ner också"

1. Han kommer ha jävligt svårt att sova.
2. Han kommer bli totalt förudmjukad.

Obs. Självklart kommer du aldrig tända på hans hus men han lär nog stå där du ber han att stå efter att hans bil just brunnit.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Vaffan, säg nu vad pojkstakkarn till mobboffer har gjort (eller inte har gjort)!!! :4skrika
 

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750
War-psycho skrev:
Säkert, det är ju bara fanatiska hundägare som reagerar på sånt. :3freak

Jo, tror att man kan utesluta att vettigt folk inte reagerar på mord på mannen ifråga men däremot på hans hund. Fanatiska hundägare finns det dock gott om, tyvärr.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Invojsa skrev:
om jag var du skulle jag lägga ett par bananer i avgasröret på hans bil, efter 5 minuter (när han kör), så.. ja.. du kan räkna ut resten själv.

Jag har räknat ut att bilen stannar, alternativt går riktigt illa.
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Sandstrom skrev:
Jo, tror att man kan utesluta att vettigt folk inte reagerar på mord på mannen ifråga men däremot på hans hund. Fanatiska hundägare finns det dock gott om, tyvärr.
Fast skillnaden är att det faktiskt händer att folk förgiftar sina grannars husdjur, p.g.a. grannosämja. Det är vanligare än du tror.

Däremot så är det väldigt sällsynt att folk mördar människor p.g.a. grannosämja, i Sverige.

Sen skrev han ju en ganska detaljerad instruktion hur man skulle förgifta hunden, och utan antydning till att han skojade.
Vilket jag anser är olämpligt att publicera, då det finns folk som gärna testar sånt.
Jag tror däremot inte att någon kommer "avrätta" sin granne p.g.a. mitt inlägg.
Iallafall så har jag inte hjälpt dom genom att beskriva hur man ska gå till väga.

Om du inte ser skillnaden så är det du som inte är "vettig".
 

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
War-psycho skrev:
Fast skillnaden är att det faktiskt händer att folk förgiftar sina grannars husdjur, p.g.a. grannosämja. Det är vanligare än du tror.

Däremot så är det väldigt sällsynt att folk mördar människor p.g.a. grannosämja, i Sverige.

Sen skrev han ju en ganska detaljerad instruktion hur man skulle förgifta hunden, och utan antydning till att han skojade.
Vilket jag anser är olämpligt att publicera, då det finns folk som gärna testar sånt.
Jag tror däremot inte att någon kommer "avrätta" sin granne p.g.a. mitt inlägg.
Iallafall så har jag inte hjälpt dom genom att beskriva hur man ska gå till väga.

Om du inte ser skillnaden så är det du som inte är "vettig".


:klappar
 

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Ort
helsingborg
Hoj
yamaha r6 2000
KarlJohan skrev:
Detta var nog det första inlägget jag lagt märke till från din sida och jag hatar dig redan! Hoppas du får framhjulssläpp i rullgruset i vår!


Jag älskar dig med...

Fan vad alla lackar för ett skämt?

PS. Fick reda på informationen efter att min hund hade kommit åt ca 200 gram choklad, som jag glömt att lägga undan. Men denna mådde lika bra för det. Vet dock inte varför.

JAG GAV INTE HUNDEN CHOKLAD AVSIKTLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
 
Last edited:

Gabor

Guest
-PLM- skrev:
Kanske ska betona att det inte är jag som vill veta detta, utan en kompis som blivit "illa" behandlad och som bett mig fråga.
Moralpanikare kanske kan panikera i annan tråd?


Är det någon som har några grymma tips på vad man kan göra mot någon som man vill jävlas riktigt ordentligt med?
.
En annan tanke är att använda tjänsten på www.busms.nu
Går det att hitta på nån rolig grej med hans fru, svärföräldrar?

Spåna lite och dela med er av era fräckaste ideér! = )

Inte ha sönder något...det kostar i efterhand...men..

Ur reklambladen som hela tiden skickas hem, beställ allt skit ni kan komma på..
Ställer till ett helvete..
Sex grejer och underkläder till damen , kodisar i 100 tals pak, hon kommer att undra som fan efter ett tag..

Vet man adressen, beställ dit visningar av Amway folk, Tupperwere, Damsugare, mm.

Liten början...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top