Ok detta kanske inte är så jättekul men några av mina polare gjorde detta mot mig när vi skulle till Göteborg. (ni kan ju göra detta för att börja dagen med en liten mjukstart).
När de kom för att hämta upp mig, insisterade båda om att de var för trötta för att köra så de tvingade mig att göra det. På utfarten sa de:
-Fan vi måste ha kaffe, vi drar till Max.
-Max? det ligger ju för fan åt motsatt håll. McD ligger ju 10 meter härifrån!
-Ne, vi ska till Max, de har gott kaffe där.
-OK då, det e ju inte så att vi har bråttom direkt.
Vi åker dit, kör driven. Där i luckan står det en Tjej som flörtar o smilar som faaan... blev nästan lite jobbigt... något kändes skumt... plus att hon inte hade ett fördelaktigt utseende.
När vi åkt därifrån satt de och flinade skitnöjda över något och jag blir riktigt nyfiken. Efter lite tjat om vad som var så kul gav de med sig.
De hade varit där innan de kom till mig och köpt kaffe när de fick för sig att berätta för tjejen att de hade en kompis som var jättetänd på henne och att han inte kunde sluta prata om henne och att han var för feg för att ta kontakt med henne.
De sa åt henne att de skulle komma tillbaka om ett par minuter och då skulle jag sitta i förarsätet så att hon kunde se hur jag såg ut och om hon gillade mig skulle få mitt nummer av min polare som skulle "behöva gå på toa på Max".