Jävlas med polarn (20 årspresent)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Ska jävlas med en polare som fyller 20 imorn.

Några schyssta tips på hur man kan jävlas med honom?
(han smällde med bilen för nån vecka sen så nån bil att fylla med fogskum eller golfbollar finns inte)

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Gör ingenting. Och överraska han dan därpå istället. När han frågar vad ni sysslar med så säger ni ovetande "Men du fyller ju år idag?!", då kontrar han med "Nej det var igår era pottsorkar". Då blir han lite förvånad. :va
Nej men kör en klassiker, väck han mitt i natten, bind händer och fötter, huva på huvudet. Släng han i bagageluckan, kör till något avlägset ställe långt ut i skogen, helst med en närliggande sjö. Doppa födelsedagsbarnet i sjön. Tycker han det är kallt så doppa lite mera. Ta lite roliga kort som ni dagen efter sätter upp på stan lite överallt. Hyr en manlig strippa. Sätt in kontaktannonser i hans namn alt en blocketannons på något han äger. Göm hans ägodelar alt sälj dom. Sätt upp skyltar med hans namn i närliggande område. Köp Big Mac utan sås till han.
Det finns hur mycket skit som helst ni kan göra. Endast fantasin sätter gränser!

Lycka till!

MVH
Bobby

HenkeYZ

Gräver i grannens rabatt
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
rd 350 räser
Ställ av ett piano framför hans entré. Finns flera stycken bortskänkes på blocket. Gav ett till min polare när han fyllde 19, men det va bra tungt. Han har inte fått bort det på 3 veckor :hihi

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Ok detta kanske inte är så jättekul men några av mina polare gjorde detta mot mig när vi skulle till Göteborg. (ni kan ju göra detta för att börja dagen med en liten mjukstart).

När de kom för att hämta upp mig, insisterade båda om att de var för trötta för att köra så de tvingade mig att göra det. På utfarten sa de:

-Fan vi måste ha kaffe, vi drar till Max.
-Max? det ligger ju för fan åt motsatt håll. McD ligger ju 10 meter härifrån!
-Ne, vi ska till Max, de har gott kaffe där.
-OK då, det e ju inte så att vi har bråttom direkt.

Vi åker dit, kör driven. Där i luckan står det en Tjej som flörtar o smilar som faaan... blev nästan lite jobbigt... något kändes skumt... plus att hon inte hade ett fördelaktigt utseende.

När vi åkt därifrån satt de och flinade skitnöjda över något och jag blir riktigt nyfiken. Efter lite tjat om vad som var så kul gav de med sig.

De hade varit där innan de kom till mig och köpt kaffe när de fick för sig att berätta för tjejen att de hade en kompis som var jättetänd på henne och att han inte kunde sluta prata om henne och att han var för feg för att ta kontakt med henne.

De sa åt henne att de skulle komma tillbaka om ett par minuter och då skulle jag sitta i förarsätet så att hon kunde se hur jag såg ut och om hon gillade mig skulle få mitt nummer av min polare som skulle "behöva gå på toa på Max".

:4skrika

Paradoxy

Guest
Santo skrev:
2166694
De sa åt henne att de skulle komma tillbaka om ett par minuter och då skulle jag sitta i förarsätet så att hon kunde se hur jag såg ut och om hon gillade mig skulle få mitt nummer av min polare som skulle "behöva gå på toa på Max".

Fick du hennes nummer? :gnissla

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Blocketannons och piano beställt. Han kommer få en underbar 20 års dag.

(ingen här som har mer eller mindre ett helt möblemang bortskänkes)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Byt kön och sätt på honom.. Sen kan du reta honom resten av livet att han satt på en kille med bröst!

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Biturbo skrev:
2166820 Byt kön och sätt på honom.. Sen kan du reta honom resten av livet att han satt på en kille med bröst!

Vänta lite...

Ska han byta kön på HONOM och sedan mobba HONOM för att han satt på en brud med bröst? Då innebär det att trådskaparen har bröst. Hur fan vet du om det?? :tuttar

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
M.G.F skrev:
2166832 Vänta lite...

Ska han byta kön på HONOM och sedan mobba HONOM för att han satt på en brud med bröst? Då innebär det att trådskaparen har bröst. Hur fan vet du om det?? :tuttar

Det spelar ingen roll.. I vilket fall kommer han bli överraskad!

boostofta

Nybörjare....
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Ingen just nu
"
Nej men kör en klassiker, väck han mitt i natten, bind händer och fötter, huva på huvudet.
"
Lycka till!

MVH
Bobby[/QUOTE]

SILVERTEJP + en lyktstolpe :fyllisar

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
War-psycho skrev:
2166932 Plantera lite knark i hans lägenhet och ring narkitikatipset.

:hihi

Man kan binda honom till händer och fötter och sätta honom på ett godståg. Gjorde farsan och hans polare på en svensexa... :hihi

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Santo skrev:
2166694

Vi åker dit, kör driven. Där i luckan står det en Tjej som flörtar o smilar som faaan... blev nästan lite jobbigt... något kändes skumt... plus att hon inte hade ett fördelaktigt utseende.

När vi åkt därifrån satt de och flinade skitnöjda över något och jag blir riktigt nyfiken. Efter lite tjat om vad som var så kul gav de med sig.

De hade varit där innan de kom till mig och köpt kaffe när de fick för sig att berätta för tjejen att de hade en kompis som var jättetänd på henne och att han inte kunde sluta prata om henne och att han var för feg för att ta kontakt med henne.

:4skrika

Hmmm :va är det bara jag som tycker att det här "skämtet" bara drabbade tjejen....

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
En granne fyllde 30 förra året och hans polare hade köpt ett vrak till husvagn, ställt den utanför honom och skurit sönder däcken så att den verkligen skulle blockera för alla som ville köra runt kvarteret. Sen hade de sprayat en massa skit på den "knullvagn" mm mm mm. Det roliga är att här bor det en del pensionärer som kommer och ringer på om man råkar ha bilen utanför huset 10 min utan att man lastar eller så, "tänk om brandkåren ska fram" :näsblod . Pensionärer och ord som knulla o kuk går heller inte bra ihop, så när den hade stått där nån dag så var de orden helt plötsligt översprayade... :hihi

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Mitra skrev:
2168150 Hmmm :va är det bara jag som tycker att det här "skämtet" bara drabbade tjejen....

Ne, jag tyckte att det var skitpinsamt efteråt. Nu trodde ju hon att jag var en feg jävel som inte vågade ta kontakt själv utan tog hjälp av polare ist som en 14is.

Ron_Stoppable

Bannad
Gick med
12 May 2006
Hoj
r1
En släkting till mig´s arbetsgivare bor på landet och man kommer bara till hans hus via en grusväg.. Så dom köppte ett lass med sprängsten o planterade det på hans väg typ 500m från hans hus.. Han fick senare hyra en frontlastare för att ta bort de :p

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024