Jag förstår att det är jobbigt för dig att inte kunna gå på systemet än, men SÅ desperat är du väl inte efter öl ?Pr0bz skrev:2168391bind honom i en säng och låt en lodisgubbe suga honom för en platta öl. mohahaha mardrömmar efter det![]()
...och antagligen vräkt = extra kul.floodi skrev:2168739skaffa ett lastbils signalhorn och gör så att det sätter igång mitt i natten,
svetsa därefter in det mellan två fälgar så det inte går att stänga av
sen gömmer du det nånstanns... han kommer bli galen ....
Biturbo skrev:2166820Byt kön och sätt på honom.. Sen kan du reta honom resten av livet att han satt på en kille med bröst!
Nienna skrev:2168908är du igång nu igen...kan inte annat än undra över vad du varit med om i ditt liv egentligen
![]()
![]()
jimmö skrev:2170166uppblåsbar flickvän? det gav vi till en polare å sen söp vi han dyngklapp å tog fram kameran givetvis så satte han ju på den där stackars dockan å bilderna hamnade ute på internet.
http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id62595_page0.html mouhahaha nog e det alltid lite småfunny
jimmö skrev:2170166uppblåsbar flickvän? det gav vi till en polare å sen söp vi han dyngklapp å tog fram kameran givetvis så satte han ju på den där stackars dockan å bilderna hamnade ute på internet.
http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id62595_page0.html mouhahaha nog e det alltid lite småfunny
Santo skrev:2166694... plus att hon inte hade ett fördelaktigt utseende.
De hade varit där innan de kom till mig och köpt kaffe när de fick för sig att berätta för tjejen att de hade en kompis som var jättetänd på henne och att han inte kunde sluta prata om henne och att han var för feg för att ta kontakt med henne.
De sa åt henne att de skulle komma tillbaka om ett par minuter och då skulle jag sitta i förarsätet så att hon kunde se hur jag såg ut och om hon gillade mig skulle få mitt nummer av min polare som skulle "behöva gå på toa på Max".
![]()
Kajan skrev:2171673Fasiken sa elakt. Ringde hon?![]()
Haglind skrev:2173440dansmöss genom brevlådan är roligt...![]()
FreddaAbborre skrev:2166555Ska jävlas med en polare som fyller 20 imorn.
Några schyssta tips på hur man kan jävlas med honom?
(han smällde med bilen för nån vecka sen så nån bil att fylla med fogskum eller golfbollar finns inte)
Kajan skrev:2290450Revisit:
Na, vad blev det for javelskap nu da? beratta!!!
FreddaAbborre skrev:2291037Letade efter pianon men enda vi hitta var endera på våning 7 utan hiss eller i skåne.
Så enda vi gjorde var att sätta in en annons på blocket. (plasma tv, nyp 35000 för 8000 innan fogden tar den...) Det ringde över 200 pers... över 50 meddelanden på svararen. hehe..
Annars en cd med bara loituma och istället för blommor fick han en stor "bukett" med rabarberblad.
Fan det roligaste jag läst på länge!!! Vilken helt jävla sjuk grej alltså!Pr0bz skrev:2168391bind honom i en säng och låt en lodisgubbe suga honom för en platta öl. mohahaha mardrömmar efter det![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |