Frolic skrev:
Halloj...
Har märkt att vissa bilister (mest män) inte klarar av när det kommer en hoj och ställer sig brevid vid ett rödljus
Vad säger ni?
Är killar/gubbar jävligare mot tjejer med hoj än mot killar med hoj?
Nä, tycker snarare tvärtom! Nästan alltid positiva reaktioner!
Och att många vill gasa vid rödljus är ju bara patetiskt, dom har ju ändå aldrig en chans.....
Sen finns det ju speciella typer som t ex i söndags morse vid 8 på morgen när jag låg på motorvägen (hade bråttom...) på väg mot Uppsala. Nästan ingen trafik o bra väglag så det gick väl undan lite grand.
Jag kom ifatt en svart Saab som hängde på ett tag innan jag vred om rullen lite till o lämnade honom bakom mig.
Min dotter fick sen på kvällen ett sms från "någon" som undrade om hon hade en MC av märket Honda? Inte jag men min mamma, vem frågar? svarade hon.
-Jo jag blev omkörd av din mamma idag o du skall tala om för din mamma att man inte ska köra så fort... bla bla bla...... inte köra om å det sättet.... bla bla bla.... o jag försökte att hänga på men släppte sen vid xxx km/h....
Kom sen typ 5 sms till varav det sista löd:
-Känns ju förjävligt att bli frånkörd av en tjej!!!!
Tyckte det var lite avancerat att kolla upp regnumret, kolla var jag bor o sen kolla upp nåt register över mobiltelefon nr, o när jag inte fanns registrerad, prova att sms:a nån på samma adress....
Vad säger man om den?
Tror nog knappast han hade gjort sig samma besvär om det varit en kille som kört hojen...