Jönköpingsbor! Måste ha hotell nästa vecka!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Tja! alla Jönköpingsbor, försökte boka rum till nästa vecka (19/9-21/9) via centralbokningen i jkpg för TRE veckor sedan och fick svaret att det är fullt inne i stan, men fick ett rum på "vätterleden", skitlångt ju! Ringde idag torsdag, fortfarande fullt! :3freak Så jag tecknade upp mig på en reservlistra på två hotell iaf.

Så en desperat fråga: har någon en bra "ingång" till något hotell, alltså känner någon som jobbar på hotell i stan så man kan få tag i ett rum?

Vore VÄLDIGT tacksam om jag slapp bo på vätterleden...

Sen om någon av er vill hitta på något någon av de kvällarna så vore det jättetrevligt! :tummenupp

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
billigt och inte helt centralt men några mil mer centralt än Vätterleden är ju formel 1 hotellet (ligger vid Kinnarps Arena/Elmia, på Rosenlundsområdet)

(lite vilda gissningar det här men iallafall nånting) in till centrum är det kanske 3-4 km, cirka 40-60 minuter att gå, 10 min med buss. under 1 min med en sporthoj ;) (2 med min... D'oh)

Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vet inget om hotell, men vi kan nog vara lite trevliga mot dig nån kväll. :)

//Emmi

Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Kongo skrev:
Så en desperat fråga: har någon en bra "ingång" till något hotell, alltså känner någon som jobbar på hotell i stan så man kan få tag i ett rum?

Du får med stor glädje hyra min lägenhet för 1200 kronor natten dessa nätter. 70 kvadrat och 180-säng står till ditt förfogande. Du kommer inte centralare i Jönköping. Frukost kan du och katten göra tillsammans.

Skicka ett PM om du är intresserad ;) .

Seriöst får du gärna hyra min lya för hotellpengarna :D

//jaG

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Kongo skrev:
Tja! alla Jönköpingsbor, försökte boka rum till nästa vecka (19/9-21/9) via centralbokningen i jkpg för TRE veckor sedan och fick svaret att det är fullt inne i stan, men fick ett rum på "vätterleden", skitlångt ju! Ringde idag torsdag, fortfarande fullt! :3freak Så jag tecknade upp mig på en reservlistra på två hotell iaf.

Vore VÄLDIGT tacksam om jag slapp bo på vätterleden...

Sen om någon av er vill hitta på något någon av de kvällarna så vore det jättetrevligt! :tummenupp
Är stor mässa i JKPG dessa dagar, vi bokar i princip rum till nästa mässa när vi checkar ut på torsdag........
Det är alltid detta problem med hotell i JKPG vet jag av gammal erfarenhet :4skrika

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jag ska tillbringa en vecka i Jönköping snart, och jag bokade rum för ett (1!) år sedan för att försäkra mig om plats. Stor mässa drar mkt folk.

Du får nog hoppas på någon mkt sen avbokning om du ska få plats inne i stan.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Zeb_Macahan skrev:
Du får med stor glädje hyra min lägenhet för 1200 kronor natten dessa nätter. 70 kvadrat och 180-säng står till ditt förfogande. Du kommer inte centralare i Jönköping. Frukost kan du och katten göra tillsammans.

Skicka ett PM om du är intresserad ;) .

Seriöst får du gärna hyra min lya för hotellpengarna :D

//jaG
Ahh! Vad snälla ni är i jkpg! :Bugar Är det för att ni är i "Bibelbältet" månne :rolleyes: !

Har löst sig bor bara en natt på Vätterleden, sen på Victoria, grymt bra erbjudanden fr. fler av er,(Maverick) har fixats redan som sagt, men är väldigt tacksam!

Zeb, tror det kan vara svårt att förklara för revisorn var jag bott bara, när vi ska skicka i väg fakturan ...
- "vaddå, Zeb's hotell har ni väl hört talas om!" :hihi Måste ju kunna dra moms och sånt sket vet du.. men OTROLIGT tack för erbjudandet!

MEN jag gör gärna något ngn kväll som sagt, jag ska väl träna på Friskis och svettis, så om någon kör där kanske vi kan träna? Sen OM man inte ska upp för tidigt osv så kanske vi kan ta EN :fyllisar ...och snacka hoj!

Pm:a om ni är intresserade så ni kan få mitt nr, senast söndag, har ingen dator sen..

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Ursäkta att jag frågar men vad är det för mässa? =)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Om du bor på Victoria bor du bara 1 minut från mig & Zeb.

Jag & han & Goffe & The Wanderer tränar på Friskis typ varje dag, styrketräning, bara att hänga på! Ett tips är att träna innan 15 eller efter 20, annars e de smockfullt där.

Dricker öl och snackar hoj gör vi jämt, bara att joina. Jag PMade våra nummer.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy