J*vla bensinmackar!!!:@

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Fredda66 skrev:
Att hitta tändstift till bågar på en bensinmack, ja då skall man ha mycket tur. Jag ringde runt till 5 närliggande och inga sålde dem jag behövde.
Dock så finns det ju en del MC firmor. Som MC-poolen i sumpan! suveräna dem har det mesta på lager också. 15 minuter senare var man lycklig ägare till 4 nya fina tändstift!

//Fredda

Suveräna på att ha allt i lager... Njaaaaaa... Dom hade t.ex. inte tändstift till min NSR ett BR9ECS... Jag fick bara svaret "höhöhö... nej du... dom där säljer vi inte mycke av så dom kommer vi INTE ta in"... bör jag nämna att jag inte kommer gå in i den butiken mer...

:attack Mc-pölen

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
EBS skrev:
Suveräna på att ha allt i lager... Njaaaaaa... Dom hade t.ex. inte tändstift till min NSR ett BR9ECS... Jag fick bara svaret "höhöhö... nej du... dom där säljer vi inte mycke av så dom kommer vi INTE ta in"... bör jag nämna att jag inte kommer gå in i den butiken mer...

:attack Mc-pölen

Okey, ja äh jag kanske bara hade flax, men jag fick intrycket av att dem hade i stort sett alla tändstift på lagret när jag snackade med dem. Nåja
Dem hjälpte mig, hoppas du hittade några som hjälpte dig.

//Fredda

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Fredda66 skrev:
Okey, ja äh jag kanske bara hade flax, men jag fick intrycket av att dem hade i stort sett alla tändstift på lagret när jag snackade med dem. Nåja
Dem hjälpte mig, hoppas du hittade några som hjälpte dig.

//Fredda

Japp... Mc Varuhuset.. :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
ambulans skrev:
Tror inte mackarna gör mer än runt 40 öre per liter, så de är ju inte konstigt att dom säljer korv... finns väl inget bättre att tjäna pengar på än just korv..

tror inte ens dom tjänar så mycket på soppan. en kompis har mack och enligt honom så går det åt många hederliga kunder för att täcka upp efter en tjuvtankning

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Hjälp vilka kalla stift du kör med emil.... har iof det på min nu men jag byter till 7an! Jag har nu äntligen fixat nytt stift! hängde bara med farsan när han skulle fixa spindelled till bilen på mekonomen!
dom hade typ ett eget rum för alla sina tändstift! 47spänn fattigare men desto lyckligare!

(notera även det fina IXS stället i garderoben!)

Bifogat

• nöjd.jpg
    nöjd.jpg
    14.7 KB · Visningar: 113

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Det var bättre förr

:squid
Då kunde man köpa prylar till alla möjliga fordon på en mack, men av lönsamhetsskäl så har man istället för att koplettera sortimentet bytt ut det mot livsmedel.
Jag var in på en Statoil mack och skulle ha torkarblad till bilen och det hade dem inte till min bil och tror du man blev förvånad när damen i kassan utbrister att det här är ingen mack det är en jävla korvkiosk.
Håller även med om att OkQ8 i uppsala har ett bra sortiment av bilprylar.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...